baco's en cameramensen gevraagd voor de eemshaven

marcel77

Die hard MF'er
7 jan 2007
446
0
Warffum
Hallo Ik las net op de site van de sme-mac dat er nog een aantal baco's en cameramensen gezocht worden voor de wegraces in de Eemshaven.

opgeven kan evt via de site

http://www.mac-sme.com/sme/news.php (Home)

Ik hoop niet dat het als spam overkomt want zo is het niet bedoeld, het is meer voor mensen die eens willen meemaken hoe het is om langs de baan te staan.
En als de baanposten goed bezet zijn is het ook een stukje extra veiligheid voor de rijders.

Minimum leeftijd 18 jaar

Groeten Marcel
 
Nu maar weer wachten op volgend jaar, Dan zijn jullie ook weer van harte welkom.
 
Dat het allemaal goed verlopen is, is niet te danken aan het grote aantal baco's, maar meer aan het feit dat er nagenoeg geen valpartijen zijn geweest. Was dat wel het geval geweest, dan waren de wedstrijden zeker stilgelegd.

Repsol heeft gezien met hoeveel personen wij waren, de zondag viel nog enigzins mee, maar de zaterdag was echt een ramp. Zaterdag stond ik alleen met de postleider op post, en zondag waren we met 3 personen naast de postleider.

Er waren zelfs baanposten met maar 2 personen, inclusief de postleider.
 
Ik zat bij de Baco's in de Hairpin bocht als fotograaf maar de Baco's daar hebben het wel druk gehad...

een paar uitvallers aan de kant van de weg
1 in de sloot
een paar op de grond in de bocht

maar het was wel gezellig en vriendelijk,
iets eerder dit vermelden zou misschien wel een idee zijn idd.
 
Ik las het zelf ook pas laat op de site, en heb het toen direct hier gepost. Maar als ik volgend jaar weer bericht krijg zal ik het direct hier plaatsen. Mochten er mensen zijn die zich geroepen voelen.

Dat zal waarschijnlijk zo rond februari of maart zijn, denk ik, maar in principe kun je je opgeven als de racekalender voor het ONK bekend is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan