Bad crash = kenteken inleveren ??

Hmm weer wat geleerd, handig zo'n forum. Ik wist niet dat de politie je kenteken kon innemen na een crash.

Wat ik wel weet is dat ik dan wel mzl heb gehad nadat ik mijn fiets total heb gereden. Ik heb hem gewoon zelf weer opgeknapt, niks keuring/inname van kentekenbewijs :X

Edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Hi Leute,

Ik vind het jammer dat dit topic gebruikt wordt om teveel over andere dingen te hebben dan de eigelijk topic. Voor alle gebruikers van dit forum( ik zal het netjes houden) hou je de vraag van Switch in het achterhoofd... dat zal een heleboel pagina´s schelen :? en leest een stuk makkelijker. Voor degene die toch off-topic willen.... so be it! Maar reageer er AUB niet op, want uiteindelijk heb je alleen ons allen ermee als de server er weer uit plopt! B|

Het is wel een interessant onderwerp het kan ons allen over komen. En daarbij bedoel ik de valpartij! Ongeluk zit nog steeds in een klein hoekje.
 
Ok aangezien ik een totale noob ben op het gebied van dvd's rippen en dan stukkie uit knippen enzo heb ik gewoon de dvd afgespeeld op de tv en toen met mijn digicam ff een filmpje ervan gemaakt .... het is maar om een indruk te krijgen he ... de camera man koos echter voor veiligheid boven een mooie video (en gelijk heeft die)

klik HIERRR
 
Terug
Bovenaan Onderaan