Bad crash = kenteken inleveren ??

Kenteken van mijn motor was ook ingenomen toen de wijkagent zag dat het subframe scheef stond. En die zal me er verstand van hebben |( (frame en vork ed was nl nog gewoon recht).

Ja, het mag dus. Als je bike weer inelkaar zit even met goedgekeurde lampen, geen uitstekende delen ed ff naar RDW en opnieuw laten keuren voor 50 eurie oid.
 
Kinderklas :Z


On-Topic...

Iname kentekenbewijs zal gebeuren als naar hun mening herkeuring door RDW nodig is ivm de TECHNISCHE staat.
Dit om te voorkomen dat het kentekenbewijs anders gaat dienen om een andere gejatte motor van een nieuwe identiteit te voorzien.
Dus is deze maatregel wel degelijk belangrijk voor ons allen!!!

Meestal is er wel een "28-dagen regeling" te treffen, vraag daarna!!
Als ze dat niet kennen moeten ze hun huiswerk gaan doen en het opzoeken.

Dit houdt in dat ze zelf het kentekenbewijs die tijd onder zich houden en dat je dan 28 dagen de tijd hebt zelf voor reparatie te ozrgen, meestal zal dan een technisch ondersteunende dienst je motor bekijken en dan alsnog beslissen of je je kentekenbewijs weer terug krijgt. Als ik de motor zo zie moet dat best goedkomen!!

Bedankt :}

weet je ook wat dat inhoud ?? neem aan dat het kuipwerk niet in orde hoeft te zijn maar als ik er een nieuw voorvork+voorwiel en stuur e.d op zet zodat die weer normaal rijbaar is (als de achterbrug niet krom is) is het dan weer goed ??
 
Het valt me op dat iedereen wel heel graag zijn mening wil geven tegenwoordig, ongeacht of mensen hier op zitten te wachten, ja dan nee.

Kom nou niet meteen aanzetten met vrijheid van meningsuitting e.d want dat is hier volslagen irrelevant.

De topicstarter is onderuit gegaan tijdens het maken van een wheely.
Hij heeft zelf een inschatting gemaakt of het kan of niet. Je kunt er als buitenstaander niets over zeggen of de situatie een wheely toeliet ja dan nee.

Persoonlijk vind ik iemand die een wheely uitvoert iemand die over enige mate van voertuigbeheersing beschikt. Zelf zou ik het nooit doen, maar dat is een ander verhaal.
Een ander zal zeggen dat het maken van een wheely per definitie gevaarlijk is.


Dit alles is echter volstrekt niet van belang omdat de TS dit topic niet gestart is om te horen hoe veilig of onveilig een wheely is. Hij heeft een vraag over een kenteken dat wordt ingenomen.

Al het andere hoort in dit topic niet thuis, maar misschien weten diegene die er toch over beginnen dat een eigen topic over de materie geen lang leven is beschoren en dus gaan ze maar andere topic vervuilen.
 
Bedankt :}

weet je ook wat dat inhoud ?? neem aan dat het kuipwerk niet in orde hoeft te zijn maar als ik er een nieuw voorvork+voorwiel en stuur e.d op zet zodat die weer normaal rijbaar is (als de achterbrug niet krom is) is het dan weer goed ??
Hij/zij hoeft er niet uit te zien als toen ie in de folder stond, kappen e.d. mogen best missen. Rijtechnisch moet t goed en veilig zijn. Nou zijn er die een SS zonder kappen er al gevaarlijk uit vinden zien :X :X maar je snapt t idee....een beetje verkeersinzichtelijk normaal bij zijn verstand zijnde diender zal erdoorheen kijken.
Meestal zal men iemand van een/de verkeerstechnische dienst vragen naar je motor te kijken, die gasten hebben er veelal best kijk op en zullen niet over onnozelheden vallen.
 
ver
Het valt me op dat iedereen wel heel graag zijn mening wil geven tegenwoordig, ongeacht of mensen hier op zitten te wachten, ja dan nee.

Kom nou niet meteen aanzetten met vrijheid van meningsuitting e.d want dat is hier volslagen irrelevant.

De topicstarter is onderuit gegaan tijdens het maken van een wheely.
Hij heeft zelf een inschatting gemaakt of het kan of niet. Je kunt er als buitenstaander niets over zeggen of de situatie een wheely toeliet ja dan nee.

Persoonlijk vind ik iemand die een wheely uitvoert iemand die over enige mate van voertuigbeheersing beschikt. Zelf zou ik het nooit doen, maar dat is een ander verhaal.
Een ander zal zeggen dat het maken van een wheely per definitie gevaarlijk is.


Dit alles is echter volstrekt niet van belang omdat de TS dit topic niet gestart is om te horen hoe veilig of onveilig een wheely is. Hij heeft een vraag over een kenteken dat wordt ingenomen.

Al het andere hoort in dit topic niet thuis, maar misschien weten diegene die er toch over beginnen dat een eigen topic over de materie geen lang leven is beschoren en dus gaan ze maar andere topic vervuilen.

wheely .....

Niet op de openbare weg!!!!!!!!!!!!!
shit boek toch weer opengeslagen..
 
verwheely .....

Niet op de openbare weg!!!!!!!!!!!!!
shit boek toch weer opengeslagen..


Noem jij ff het werkelijke/nuttige verschil dat er hier toe doet, tussen een verlaten openbare weg en een circuit, waarbij de omgevingsomstandigheden (als palen, bomen etc) hetzelfde zijn??
 
verwheely .....

Niet op de openbare weg!!!!!!!!!!!!!
shit boek toch weer opengeslagen..

Zoals gezegd, dit is jouw mening en dat is prima, probeer deze alleen niet aan anderen op te dringen.
 
crackbaby.Ik zie totaal het nut van jouw replies in dit topic niet. Kap je toch ook niet mee.

Nogmaals: pilletjes zijn niet goed voor je.


Je signatuur doet het al vermoeden............
Snoep verstandig, lik mn reet.
Je moet je bek houwe..........
 
Je signatuur doet het al vermoeden............
Snoep verstandig, lik mn reet.
Je moet je bek houwe..........


Tsjonge jonge, wat heb jy een mensen kennis zeg :}
Monsieur ik-veralgemeniseer-iedereen-en-weet-het-beter :r ...Zoiets kan ook IRONISCH bedoelt zijn, iets dat hij gezegd heeft of in een bepaalde situatie heeft plaatsgevonden die jy niet kent/weet/snapt omdat je er zelf nie bij geweest bent!

Dat je het nut niet inziet van wheelies, ok, maar iedereen zijn plezier erges anders...zolang je er anderen maar niet mee schaadt.

Denk niet dat je alles weet terwijl je de situatie niet kent :X
 
Ik heb nog niet veel verstandige reply's gelezen, behalve van Baksteen, en die WEET tenminste nog waar hij over praat.

Even iets wat ik niet erg terugvindt in alle onzin: Switch heeft eerst een andere locatie gezocht waar we konden rijden (WE ja, ik was er ook bij), een totaal afgelegen parkeerterrein. Daar duurde het zeker wel 5 minuten totdat de pliesie kwam met het verzoek: "Gelieve op te tieven". daarna hebben we 3 kwartier gereden voor de volgende locatie. Effe ter verduidelijking: Switch heeft afgelopen week diverse locaties opgezocht en waarom???

Hij wil ook geen mensen tot last zijn, of gevaar voor een ander opleveren, of de openbare weg opzoeken.

Met andere woorden: Switch heeft alles uit de kast getrokken om een goede, stille en veilige locatie te vinden, alleen maar om overlast te voorkomen. Dus een beetje zuur dat dan juist hij onderuit moet gaan, maar dat is dan "all in the game".


Dus iedereen die wat te zeiken heeft over de locatie: Je weet niet eens waar het was dus hou gewoon je kop!
 
Ik heb nog niet veel verstandige reply's gelezen, behalve van Baksteen, en die WEET tenminste nog waar hij over praat.

Even iets wat ik niet erg terugvindt in alle onzin: Switch heeft eerst een andere locatie gezocht waar we konden rijden (WE ja, ik was er ook bij), een totaal afgelegen parkeerterrein. Daar duurde het zeker wel 5 minuten totdat de pliesie kwam met het verzoek: "Gelieve op te tieven". daarna hebben we 3 kwartier gereden voor de volgende locatie. Effe ter verduidelijking: Switch heeft afgelopen week diverse locaties opgezocht en waarom???

Hij wil ook geen mensen tot last zijn, of gevaar voor een ander opleveren, of de openbare weg opzoeken.

Met andere woorden: Switch heeft alles uit de kast getrokken om een goede, stille en veilige locatie te vinden, alleen maar om overlast te voorkomen. Dus een beetje zuur dat dan juist hij onderuit moet gaan, maar dat is dan "all in the game".


Dus iedereen die wat te zeiken heeft over de locatie: Je weet niet eens waar het was dus hou gewoon je kop!

:} Amen!
 
Wat is het hier weer gezellig B|

@ Switch: ik ben blij dat je zelf niks had, zeker als ik zie hoe je motor er nu bij staat ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan