Bad crash = kenteken inleveren ??

Switch

Banned User
8 mrt 2003
4.442
0
r
Ik ben vanmiddag door me eigen domme schuld door een wheelie gecrahd ... jammer maar helaas motor is gaan rollen en een peer keer flink de lucht in geslingerd en heeft die forse schade, op zich nog geen probleem maar op het moment dat ik dus achterop bij iemand zat richting huis om de aanhanger te halen is de politie bij mijn motor wezen kijken en hun beoordeelde dat de motor totaloss was en dat hun dus mijn kenteken in gaan nemen :? :?

Werd gebeld ofdat ik op het bureau wilde komen om daar mijn papieren in te leveren, ik heb gezegt dat ik morgen wel even langskom maar ben dit dus helemaal niet van plan ... mogen hun zomaar bepalen ofdat mijn motor zo toto is dat ik mijn kenteken in moet leveren ?? zou dit dus zwaar klote vinden aangezien het mijn stunt fiets betreft die misschien nog wel op te knappen is (oke oke hij heeft wel een hoop schade)

Wat denken jullie mogen ze dit doen of niet ??? ze hebben mijn kentekenplaat er gelukkig wel op laten zitten ....

owja ik had zelf helemaal nix :X

rechts.jpg

voorkant.jpg

links.jpg

achter.jpg

voorzij.jpg

stuur.jpg

Pff foto van toen in net weg was ... en waar zijn ze als je ze nodig heb ??
politie.jpg

Nou ja nog eentje dan om te laten zien hoe mooi die daarvoor was ;(
switch1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn, k*t voor je! ;(

Je lijkt er nog redelijk nuchter onder trouwens ;) Als ik het zo zie is de bike toch behoorlijk beschadigd :X
 
Jah dat mogen ze...

Als de motor niet meet volstaat volgens de rdw geldende regels word ie ter plekke afgekeurd.

Deze mag dan niet meer bereden worden of de weg op tot hij opnieuw een keuring is ondergaan en deze goed is ondervonden.

Suc6 met de schade ne jezelf.. vallen in het harnas is niet goed voor je ego in deze situatie.. :P
 
Ik weet het niet zeker maar het lijkt mij toch niet.
Het kan altijd zijn dat er nog een opkoper voor te vinden is en als hij dan op zijn naam moet gaan staan hebben ze toch het kenteken nodig lijkt mij.
Daarbij zijn agenten volgens mij geen schade experts en zijn zij dus niet in staat om dat te bepalen.

Iig veel succes en laat ff horen hoe het afloopt.
 
Is TL de reden dat ze je kenteken in willen nemen of is dat de wheelie?

En in het laatste geval...Hoe weten zij dat het een wheelie was :?

En nog wat slims...Haal die bullshit over wheelies ff weg :+
Krankzinnig toch en nergens voor nodig ;) mag niet van de verzekering en pliesie heh :+

Hoe staat het met jezelf? Lijkt dat nog wat.
Erg zuur van je fietsie '(
 
Jah dat mogen ze...

Als de motor niet meet volstaat volgens de rdw geldende regels word ie ter plekke afgekeurd.

Deze mag dan niet meer bereden worden of de weg op tot hij opnieuw een keuring is ondergaan en deze goed is ondervonden.

Suc6 met de schade ne jezelf.. vallen in het harnas is niet goed voor je ego in deze situatie.. :P

Maar is een politie agent in staat om te beoordelen of een motor totalloss is ??? ze hebben geen papieren en geen plaat van me .. dus als ik nou ff snel een nieuwe voorvork en voorwiel erin hang ziet het er al een stuk minder erg uit :)

btw: de crash staat nog half op video ook dus zal binnenkort wel online komen voor de ramptoeristen ;)

Is TL de reden dat ze je kenteken in willen nemen of is dat de wheelie?

En in het laatste geval...Hoe weten zij dat het een wheelie was :?

En nog wat slims...Haal die bullshit over wheelies ff weg :+
Krankzinnig toch en nergens voor nodig ;) mag niet van de verzekering en pliesie heh :+

Hoe staat het met jezelf? Lijkt dat nog wat.
Erg zuur van je fietsie '(

De totaloss is de reden van het inname van kenteken ...

Met mezelf wel goed .. heb alleen op me bil gegleden en was in volledig tenu incl rugprotector, heb alleen het idee dat ik een splagaat heb gemaakt met duim en wijsvinger :X
 
Yup...

Ik heb het wel met mijn auto dan gehad.

Zware aanrijding en mijn papieren werden ingenomen.
Op het bureau kreeg ik te horen dat de td het voertuig op bepaalde punten te zwaar beschadigd vond dat deze afgekeurd werd.

Dit ter voorkoming dat ik er toch mee ging rijden en of deze op zou lappen en te gebruiken.

Nadat ik de auto had laten fixxen en herkeuren kreeg ik een geheel nieuw kenteken bewijs.

Officieel via de rdw.

:(
 
Zeker net zoiets als bij "gestolen motor"

Dan wil de politie ook je kenteken hebben.

Ik heb het niet gedaan, het bespaarde mij een hoop moeite toen de motor teruggevonden werd. Een vriend van mij had hetzelfde, het kostte hem echter DRIE maanden voordat hij het kenteken terughad van de politie.
 
Ik ben vanmiddag door me eigen domme schuld door een wheelie gecrahd ... jammer maar helaas motor is gaan rolen en een peer keer flink de lucht in geslingerd en heeft die forse schade, op zich nog geen probleem maar op het moment dat ik dus achterop bij iemand zat richting huis om de aanhanger te halen is de politie bij mijn motor wezen kijken en hun beoordeelde dat de motor totaloss was en dat hun dus mijn kenteken in gaan nemen :? :?

Werd gebeld ofdat ik op het bureau wilde komen om daar mijn papieren in te leveren, ik heb gezegt dat ik morgen wel even langskom maar ben dit dus helemaal niet van plan ... mogen hun zomaar bepalen ofdat mijn motor zo toto is dat ik mijn kenteken in moet leveren ?? zou dit dus zwaar klote vinden aangezien het mijn stunt fiets betreft die misschien nog wel op te knappen is (oke oke
 
Laatst bewerkt:
En terecht, het invorderen kenteken,.........
als je een wheelie niet beheerst begin er dan niet aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
suffert...........tsjonge jonge jonge,dit mag je nooit overkomen.....
Als je deze kunst niet machtig bent laat dit dan :? :? :? :?

Das ook bullshit...zelfs de beste stuntman pleurt nog wel eens op zijn muil... ;)

Er komen meer factoren bij kijken dan alleen kunde.
 
En terecht, het invorderen kenteken,.........
als je een wheelie niet beheerst begin er dan niet aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
suffert...........tsjonge jonge jonge,dit mag je nooit overkomen.....
Als je deze kunst niet machtig bent laat dit dan :? :? :? :?

:Z

als je een "keer" een bocht uitpleurt zegt toch ook niet dat je er uberhaubt niet aan moet beginnen. Hoe de *#(! moet je het ooit leren dan? Zeg dan niks...ook Rossi gaat op zn op zn bek hoor.

On topic:
Paul, bijzonder kut voor je, gelukkig dat het de gixxer niet is :X . Als je hulp nodig hebt oid hoor ik het wel. Sterkte met de spierpijn morgen ;)
 
Das ook bullshit...zelfs de beste stuntman pleurt nog wel eens op zijn muil... ;)

Er komen meer factoren bij kijken dan alleen kunde.
daarom snap ik ook niet dat dit dan op de openbare weg gebeurd
waarom niet (als het dan toch openbaar gebeurd)op een parkeerplaats ofzo
er zijn altijd zat grote lege plekken te vinden
dit ziet er uit als een gewone doorgaande weg :?
 
daarom snap ik ook niet dat dit dan op de openbare weg gebeurd
waarom niet (als het dan toch openbaar gebeurd)op een parkeerplaats ofzo
er zijn altijd zat grote lege plekken te vinden
dit ziet er uit als een gewone doorgaande weg :?

Ziet er zo uit maar is het niet .... het is een doodlopend stuk asvalt aan het einde van een bos ;)

En terecht, het invorderen kenteken,.........
als je een wheelie niet beheerst begin er dan niet aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
suffert...........tsjonge jonge jonge,dit mag je nooit overkomen.....
Als je deze kunst niet machtig bent laat dit dan :? :? :? :?

Tsja moet ik hier nou serieus op in gaan |(

zeg dan helemaal nix :Z
 
Je kan hier ook geen topic meer opendoen of er zitten wel een paar moraalridders in tegenwoordig :( B|
:?
leg uit dan
er wordt al verteld dat het van meer factoren afhangt
tuurlijk snap ik wel dat ze het niet opzoeken
dit heeft niks met moraalriddery te maken
waarom denk je dat die agenten gelijk het kenteken bewijs willen hebben
denk je dat ze niet door hebben wat er gebeurd is |(
 
daarom snap ik ook niet dat dit dan op de openbare weg gebeurd
waarom niet (als het dan toch openbaar gebeurd)op een parkeerplaats ofzo
er zijn altijd zat grote lege plekken te vinden
dit ziet er uit als een gewone doorgaande weg :?

Dit was een rustige doodlopende weg waar bijna geen verkeer was en er werd eerst gekeken of er niks aan kwam.
 
Zijn dit stunts voor op de openbare weg ???????????
En jij rijdt ook ten alle tijden 49km/h in de BBK.
Heb nog nooit een circuit gezien waar wheelies oefenen wel toegestaan is eigenlijk. Als je "ergens" je zooi (wheelies of watdanook) gaat oefenen, lijkt me dit (doodlopende, rustige weg) best een OK'e plaats. Hij heeft toch enkel zichzelf ermee, nietwaar?
 
Je hebt openbare weg en openbare weg natuurlijk...

Industrie terrein,verlaten weg,parkeerplaats zijn natuurlijk betere lokaties.

MAAR ook de snelweg is wel eens praktisch leeg.. daar kun je dan natuurlijk ook spelen..(als voorbeeldje)

Het hangt dus af van de plek EN de drukte op dat bepaalde tijdstip.


Hij heeft niemand anders in gevaar gebracht dan zichzelf en op de foto's wil het nu niet echt een druk gebruikte lokatie noemen..

Ik zie daar geen overig gevaar in dan alleen voor de rijder zelf.

;)
 
Blijf er dan weg ...als je dit goed keur,
ga het circus in ... :(

@ikuzus Joh ga lekker iemand anders pesten.

Zonde van je bike Paul.....je had er ook net nieuw frontje op |(

Maarja gelukkig geen lichamelijk leed....alhoewel hoorde net wat je staat te wachten van je vriendin... :9
 
Niet iedereen is een rossi/biagi (die heeft vandaag gewonnen) Maar daarom mag je toch nog wel de bocht om, wheelie's en stoppie's maken. Dit soort dingen zijn een van de charmes van het motorrijden.

Even een antwoord op de oorspronkelijke vraag, ja ze mogen je kenteken innemen. Zonde van je bike, suc6 met het herstel.
 
Je kan hier ook geen topic meer opendoen of er zitten wel een paar moraalridders in tegenwoordig :( B|

het valt hier best mee, echte moraalridders zitten er hier tot nu toe nog niet tussen!
een topic van me is onlangs op slot gegaan door zulke idioten ... |(
je weet dat wanneer je op "de limiet" rijdt, de kans groter is dat je onderuit gaat. dat zoek je dan zelf, heb er geen last mee wat een ander doet, zolang je er niemand anders schade mee berokkent.

Paul, jammer van je fiets, gelukkig heb je zelf niks.
der staan nog genoeg bikes in de winkel ;)
 
En jij rijdt ook ten alle tijden 49km/h in de BBK.
Heb nog nooit een circuit gezien waar wheelies oefenen wel toegestaan is eigenlijk. Als je "ergens" je zooi (wheelies of watdanook) gaat oefenen, lijkt me dit (doodlopende, rustige weg) best een OK'e plaats. Hij heeft toch enkel zichzelf ermee, nietwaar?


Doodlopende weg ? kijk de verkeersborden, zal dit doodlopend zijn ???????????????/
 
Terug
Bovenaan Onderaan