bad day ... gewoon

ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(
:Y :Y _O- _O- :Y _O- _O- _O- _O-
 
Ik herken het wel, gewoon dat je er zin in hebt, het heel de week al lekker gaat en dan rij je een dag erna weer weg voor een avondje lekker bochtjes pakken en dan weet je al na drie bochten....... vandaag gaat het gewoon nie lekker :(

Hoe het komt :? :?
 
Het begint weer beter weer te worden, de mooiweerrijders worden wakker

owja :W


vorig jaar 25 000 km op mijn RS250 gezet en begonnen midden in de winter heel doorgereden

nee ik ben geen winterrijder meer ;
a . een 2takt leent er zich langs geen kanten voor ! ook niet voor dagdagelijks gebruik,
het is tering duur om een heel jaar door te blijven rijden met zoiets
b. fuck die mensen die lachen met mooiweerrijders, er zijn soms wel meer factoren ... wat denk je dat de benzine in godsnaam kost ??? !! sorry dat ik niet zo rijk
ben als de bmw rijderkes ... :j
c. anderzijds begrijp ik jullie reactie wel, ik zou ook wel zo'n reactie durven geven ;)
d. laat de enthousiaste rijders keer onder mekaar "lullen" :P ja ben een snelheidsjunk, net zoals paar maatjes van me. 50 is 50 ! (naja bijna) maar de rest is afhankelijk van situatie ...
 
ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(


:N Geen last van :N
 
Controleer je bandenspanning eens... ik had het vandaag ook namelijk. Bleek dat mn bandjes aan de zachte kant waren, vandaar dat ik als een dwijl door bocht ging, bij een scherpe bocht voelde ik em echt onder me vandaan glijen.

ga ik ff checken vnv, is nochtans maar van vorige week geleden dat ik checkte (zondag)
en toen ging het echt prachtig *O*

dit weekend herkansing, hoor hier net dat 15 graden wordt , pas op doorgewinterde rijders, hier komen de amateurs aan die niks kunnen :+
 
vorig jaar 25 000 km op mijn RS250 gezet en begonnen midden in de winter heel doorgereden

nee ik ben geen winterrijder meer ;
a . een 2takt leent er zich langs geen kanten voor ! ook niet voor dagdagelijks gebruik,
het is tering duur om een heel jaar door te blijven rijden met zoiets
b. fuck die mensen die lachen met mooiweerrijders, er zijn soms wel meer factoren ... wat denk je dat de benzine in godsnaam kost ??? !! sorry dat ik niet zo rijk
ben als de bmw rijderkes ... :j
c. anderzijds begrijp ik jullie reactie wel, ik zou ook wel zo'n reactie durven geven ;)
d. laat de enthousiaste rijders keer onder mekaar "lullen" :P ja ben een snelheidsjunk, net zoals paar maatjes van me. 50 is 50 ! (naja bijna) maar de rest is afhankelijk van situatie ...

vtr= 2 takt toch?? O-) en de benzine is op dit moment zo'n € 1,50 (afhankelijk bij welke pomp je die haalt.. € 1,43 heb ik ook gezien hier in de buurt)

ik rij ook door en hij leent zich er prima voor.. zal wel moeten anders kan ik gaan lopen naar mijn werk...
 
vtr= 2 takt toch?? O-) en de benzine is op dit moment zo'n € 1,50 (afhankelijk bij welke pomp je die haalt.. € 1,43 heb ik ook gezien hier in de buurt)

ik rij ook door en hij leent zich er prima voor.. zal wel moeten anders kan ik gaan lopen naar mijn werk...

als je denkt dat je vtr 2takt is heb je nog heel wat te leren ... :X
no offence hoor, het is reeds een verloren begrip die 2takt ;)
 
zoals ik al eerder ergens riep.. ik ben totaal niet technisch!!! heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was.. weer wat geleerd dus.. ;)

een wondere wereld he :9

trouwens knap dat jij een heel jaar door kan rijden met een VTR, want die zuipen toch ook echt !!! wel oerbetrouwbaar, kan ik van de mijne niet zeggen :X
 
een wondere wereld he :9

trouwens knap dat jij een heel jaar door kan rijden met een VTR, want die zuipen toch ook echt !!! wel oerbetrouwbaar, kan ik van de mijne niet zeggen :X


zuipen behoorlijk ja... meer dan 160 km rij ik niet met een tank... maar het is voornamelijk woon/werk verkeer hoor in de winter en ik woon 'maar' zo'n 7 km van m'n werk vandaan.. maaaarrrrrrrrrrrrrrr.. is het mooi weer dan pak ik me goed in en doe een rondje dijken hier in de omgeving.. heerlijk is het dan omdat je dan heel weinig mensen tegenkomt, een enkele motorrijder en niet die hele hordes zoals in de zomer... dan gaat er wel snel meer dan 1 tank door..

maar aan de andere kant.. ik rook niet en kom nooit in de kroeg.. moet je eens kijken wat een ander daaraan uitgeeft!!
 
vorig jaar 25 000 km op mijn RS250 gezet en begonnen midden in de winter heel doorgereden


b. fuck die mensen die lachen met mooiweerrijders, er zijn soms wel meer factoren ... wat denk je dat de benzine in godsnaam kost ??? !! sorry dat ik niet zo rijk
ben als de bmw rijderkes ... :j
...

*O* heb nu in mijn eerste motorjaar ook de winter doorgereden en is dat echt zo stoer dan?
het is nauwelijks koud langs onze kanten en als het al s glad is dumpen ze er een kilo strooizout op...,

ik ben een doorrijder maar voel me daardoor geen beter mens of chauffeur dan anderen, integendeel zelf, veel doorrijders zwemmen idd gewoon in t geld en kunnen deze (dure)hobby jaar door beoefenen...als t dan minder dan 6 graden wordt leggen ze de handvatverwarming aan en lopen ze tegen jan en alleman te pochen dat ze doorrijders zijn...nou :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan