bad day ... gewoon

desp0

MF veteraan
16 aug 2005
2.084
1
Deelgemeente Gavere
ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(
 
kan zit tussen je oren , lekker motorblaadje kopen naar huis gaan en je voeten omhoog doen en wat drinken, volgende keer gaat het weer vloeiend
 
ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(

daar zit het probleem...
 
ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(

Heb je motor al................. :?

Of koop een duc, heb je geen last meer van............... :+
 
wa wilt ge nu eigenlijk zeggen, dat ge wheelies en stoppies kunt maken en da ge snel durft te rijden?

De vraag is kan je wel rijden :?
 
Op welk circuit rij je dan? Bedoel.... stoppies, harder etc..... tis potverdikkie oorwarmers-weer........rij je soms met bandenwarmers erop? :+ (dan is dat je probleem :+ )
 
ik maak niet veel topics aan maar toch ff proberen :)

wie herkent het ook,

je wil lekker gaan rijden, geen vuiltje aan de lucht en denkt ff rossi himself te gaan nadoen maar op de één of ander manier wil niks lukken, je stoppie't bijna over je motor,
je wheelies lijken nergens op,
die bochten gaan 20 per uur trager dan je wilt en het uitremmen lukt ook niet zo hard als je wilt

je weet niet hoe het komt en hoe harder je probeert hoe slechter het soms nog gaat
en dan heb je bv de week ervoor gaan rijden, ook niet gepland en ging je de kuipen nog van je motor eraf rijden !

en je hebt er geen verklaring voor ...

kutdag :(

:? :? uitremmen op de openbare weg, wie wat en waar dan?
 
je wil te graag :z

gewoon lekker op de motor stappen en lekker rijden... komen die snelle bochten vanzelf
 
Controleer je bandenspanning eens... ik had het vandaag ook namelijk. Bleek dat mn bandjes aan de zachte kant waren, vandaar dat ik als een dwijl door bocht ging, bij een scherpe bocht voelde ik em echt onder me vandaan glijen.
 
Heb je motor al................. :?

Of koop een duc, heb je geen last meer van............... :+

ja hoor, sinds de zomer meteen terug op RS250'ke kunnen komen in de buurt, meteen maar gekocht want kon niet meer wachten

je wist dat ik duc ook getest had zeker ? was eig dik tegengevallen maar niet het sturen, de motor/elektronica die kuren kreeg !! (en dat tijdens testrit)
 
Gewoon stoppen met al die zaken najagen.
Want buiten nerveus rijden en mogelijks fouten maken bereik je toch niet.
Beter gewoon effe rustig te gaan rijden, genieten van het even ontspannen cruisen, genieten van t gegrom dat je moto maakt, of voor mijn part zelf zingen.

Na een 15 - 30 min ga je vanzelf wel terug sneller rijden, want je bent weer ontspannen en fris in je hoofd dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan