bad wheelie (plaatje)

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Was ff aan het zoeken naar motor-smilies en vond toen deze... dacht dat hij wel leuk genoeg was om hier te laten zien:

BadWheelie.jpg


Gevonden op: http://fran.dyndns.org/motorbikes (fran.dyndns.org/motorbikes) staan wel meer plaatjes op (heb ze nog niet allemaal bekeken...
 
oh fuck.. .ben dus bzn en niet Moosman maar ik zit achter zijn pc... :(

deepwater.jpg is ook wel geinig... (ben ze zelf ook nog even aan het bekijken)

Ik zie nu ook hoe ik op die site ben terecht gekomen (zocht dus naar motor smilies) foto van die smilie op de weg (burnout) staat er ook op....
 
Laatst bewerkt:
Vind die KTM super motard erg kwel!! :9~ :9~



Hey een nieuwe smiley:r1:

Vandaar dat ik ff aan het zoeken was naar andere motor-smilies.. (kan altijd beter)

Ook maar ff met mijn eigen naam ingelogd.... (op de pc van Moosman)

[edit]
ben ff de plaatjes aan het bekijken, zijn eigenlijk best geinig, movies directory ook.. o.a. die van Pascal... (neen ik loop niet mijn eigen site of die van een vriend te promoten, kwam hem echt toevallig tegen via google)
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een keer een ander plaatje dan al die geslaagde wheelies ;) . Blijkt dat toch niemand onkwetsbaar is. Gelukkig rijdt deze gozer niet in zijn korte broek (gelukkig voor hem dan...).
 
Die gozer maakt gewoon een wheelie, een bocht en komt toevallig een hobbeltje tegen!! Hier komt hij toch makkelijk weer uit!??!!?? ;)
 
Die gozer maakt gewoon een wheelie, een bocht en komt toevallig een hobbeltje tegen!! Hier komt hij toch makkelijk weer uit!??!!?? ;)

Niet helemaal: Dit is de paddock van een engelse drag-strip. Er wordt een amateur wedstrijd gehouden en hij doet er ook aan mee. Tevens het wachten totdat hij een volgende run mag maken denk 'ie leuk te doen door een wheelie te maken. Omdat zijn achterband een beetje plakkerige is van de voorgaande burn-outs heeft hij een beetje meer grip dan verwacht. En hupsake daar ligt 'ie dan. Sukkel.
Omdat het een westrijdje was stonden er natuurlijk mensen met een camera.

John.
 
Even een opmerking over al die leuke en grappige plaatjes, kijk aub eerst even of er al een dergelijk topic aanwezig is met zulke pics, het is niet nodig om voor elk leuk plaatje een apart topic te openen, internet staat vol met zulke foto's en andere gekkigheden, als we daar steeds nieuwe topics voor maken staat Algemene praat in notime vol ermee.

Dank u voor uw tijd. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan