badge

superduc again

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2004
14.201
5.482
dussen
Ik heb vandaag een NCR badge gekocht
En nou wil ik die op mijn leren motorjas mouw hebben
Zou ik die kunnen lijmen ,en waarmee
Of moet hij erop genaaid worden
full
 
Volgens mij een combinatie van erop strijken en de randen vaststikken. Vraag het eens aan je vrouw :+ of een naaiatelier.
 
Ik heb ook zo 'n badge. Mn moeder heeft m erop gestreken, en vervolgens in de hoeken even vastgestikt. Gaat in een eeuwigheid niet meer los.


* heeft een lieve moeder, dat wel.
 
Alleen plakken, weet je zeker dat je je badge binnenkort kwijt bent :)
Zelf heb ik mijn badge er op laten naaien bij "Damen" motorkleding (heet nu anders)
Je kan het er ook op laten stikken bij een schoenenreperateur of een hakkenbar :Y
 
Word 't niet eens tijd voor een MF-Batch?
Dezelfde als voor op je/een koekblik.
Misschien leuk ideetje voor de organisatie van MF?

Ik hou me aanbevolen om er zeker 3 af te nemen *D
 
Je kunt het plakken met industriële leer lijm, maar mijn ervaring is dat je je badge dan zo kwijt bent, beter kun je even naar een echte schoenmaker gaan, of iemand anders die veel ervaring met leerbewerking heeft, en daar de badge erop laten naaien.
En wat betreft het idee van een MF badge: :^
 
Je kunt het plakken met industriële leer lijm, maar mijn ervaring is dat je je badge dan zo kwijt bent, beter kun je even naar een echte schoenmaker gaan, of iemand anders die veel ervaring met leerbewerking heeft, en daar de badge erop laten naaien.
En wat betreft het idee van een MF badge: :^
:^ :}
 
Laatst bewerkt:
ik ben het eens met de dommen :9


Over mf badge voor opje motorjas, dan wilk er ook wel een, maar heb een leren jas, dus daar moet ok een oplossing voor zijn. Verder super idee
 
Terug
Bovenaan Onderaan