Bagage meenemen op een Aprilia Tuono Factory 2007

Fido #77

Die hard MF'er
19 feb 2006
844
2
Lansingerland
Hallo,

Iemand enig idee hoe ik mijn zijtassen kan bevestigen op een aprilia Tuono??
er zou een soort van rekje zijn wat je aan de grondplaat van de motor bevestigd en wat dan over de achterkant heen loopt zodat je daar je tassen op kan leggen.. Nou ik zoek me suf op internet en kan niets vinden...

En een tanktas voor op een kunstof tank? Is er iemand die mij een goedkoop adres hiervoor kan geven? Die dingen zijn echt schreeuwend duur.

Wat mij opviel is de verscheidenheid aan bevestigingssystemen hiervoor.
Zuignappen, banden en een plaat aan de tankdop..

Wat is volgens jullie de beste methode>??

ik hoor het graag
groetjes
Jolanda
 
Startwin uit Loenen (veluwe) kan dit voor je maken of heeft het liggen. Is meer bedoeld om spullen bovenop te knopen.
full
 
Hai

Kijk dat is inderdaad het rekje dat ik bedoelde.. Super man bedankt voor het plaatsen van de foto's.

Zon oxford tailpack is idd wel relaxed alleen tja moet ik dat weer aanschaffen terwijl ik super goeie zadeltassen heb liggen.

Ik ga er nog maar eens over nadenken..

tnx guy's...
 
Trouwens, Lapo wat voor een tanktas gebruik jij?? een met zuignappen of een andere???
ben benieuwd weet nl niet zo goed wat het beste is.

groetjes
Jolanda
 
Is niet mijn motor maar van m,n neef met wie ik vorig jaar op vakantie was. Rek voldeed hardstikke goed en kost nog geen 200 euro. Hij heeft geen tanktas maar denk dat een tanktas met een opzetstuk wat je op je tankdop schroeft wel voldoet. Hij en ik gebruiken een rugzak voor de lichte spullen zoals regenkleding ed.
 
Das het zogenaamde "quick lock" systeem, werkt harstikke mooi. Snel erop en eraf geklikt, zit 100% vast en is heel degelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan