Bagage meenemen op supersport (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toevallig vandaag ff wat motorzaken afgeweest om wat bagage-systemen in het echt te kunnen bekijken. Onder andere bij Hein-Gericke geweest en Motozoom in A'dam. Daar in de buurt zit ook een motorzaak die vooral in Italianen doet en die had ook de cargobag liggen. Ik ben daar netjes geholpen en mocht eventueel een keer met de motor langskomen om hem op mijn fiets te proberen(was nl. met het koekblik). De naam van deze zaak weet ik niet maar hij zit ongeveer 100mtr bij motorcentrum Amsterdam vandaan, dus dat kan niet missen, en is vanuit purmerend volgens mij goed te doen.

Dankje, ik ga er vandeweek meteen ff langs. Op de motor, want ik moet het wel ff passen natuurlijk :D
 
Sind kort ben ik in het bezit van een '06 R6, en ben van plan om hiermee de nodige tripjes naar het buitenland te gaan maken. Ik vraag me alleen af hoe ik het beste mijn bagage kan meenemen. Mijn oude magneet tanktas plakt niet op het kunstof gedeelte van mijn tank, en de kont is te smal om fatsoenlijk een bagagerol op vast te knopen.
Een rugzak vind ik ook niet alles omdat dit je beperkt in de bewegingsvrijheid.

Ik zit er nu aan te denken om een paar zadeltassen aan te schaffen en ben benieuwd naar ervaringen en eventueel foto's hiervan op een ss. Ander ideeen zijn natuurlijk ook welkom . :)
ik heb een Oxfod tailpack, ik vind em perfect past 43 liter in en hij zit niet in de weg tijdens het rijden... ben er erg tevrede mee
 
Netje met tas achterop (niet van die zijtassen)
En een quick lock tanktas 8-) aangezien ik een kunstof tank heb.. moet genoeg wezen voor Scandinavie deze zomer! *O*
Quick Lock tanktas is zeker een aanrader...ben er zelf erg tevreden mee, en je bent het snelst met tanken 8-)

full
 
Ik heb nog een stel van die oxford sadlebags, mocht je interesse hebben stuur ff een pm.
Heb nu van die seatpipes, dus ik kan ze niet meer gebruiken
 
Ook de mijne als idee maar weer eens posten ;-) Van de Bags-Connection. Ik heb er ook een tanktas van met quick-lock systeem. Ideaal.

full
 
Omdat ik van mijn stiefmoeder (MGG) eerst de zoekfunctie uitvoerig moest gebruiken schop ik dit topique maar ff omhoog, er zijn namelijk 3miljoenmiljard topics over bagagetasjes

kan iemand me vertellen welk merk deze tasjes zijn??? dan kan ik wel verder googelen.

Ik kan in mijn KL-weekend tas eigenlijk wel alles kwijt, maar ik wil ook allemaal dingen mee die ik niet nodig heb :)

21-09-07006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik van mijn stiefmoeder (MGG) eerst de zoekfunctie uitvoerig moest gebruiken schop ik dit topique maar ff omhoog, er zijn namelijk 3miljoenmiljard topics over bagagetasjes

kan iemand me vertellen welk merk deze tasjes zijn??? dan kan ik wel verder googelen.

Ik kan in mijn KL-weekend tas eigenlijk wel alles kwijt, maar ik wil ook allemaal dingen mee die ik niet nodig heb :)

[afbeelding]
Staat met koeieletters op de zijkant ;) Oxford
 
ik zit op een 14 inch schermpje :+, ook na klikken op het plaatje kon ik het niet lezen...

Mooi setje... tanktas is namelijk geen optie, daar lig ik zelf.

't is niet te googelen, tsjongejonge, shirtjes, paardentroep maar geen zadeltasjes
 
Laatst bewerkt:
Google ff op oxford sports panniers .
Exact dezelfde kan ik ook niet vinden, misschien ouder model ofzo.
Het type op de foto is dan ook al een oud model.
En Oxford had 2 verschillende groottes,dit is het grote model.
 
Op Marktplaats gezocht en gevonden. de kleine uitvoering, grote was er ook wel maar dit volstaat
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan