bagage rek Yamaha R1

sicky

Rookie
26 feb 2006
9
0
zuid scharwoude
ik heb hier een zo goed als nieuw bagage rekje liggen voor een yamaha R1 '98/'99 past misschien ook op meer maar dat zou ik niet weten. Doe maar een bod want zou niet weten wat ik er voor moet vragen. Foto komt nog als er intresse voor is :9
 
Hoi, ik heb wel interesse. Heb je er een foto van? En weet je of het veel werk is om te monteren.

Groeten Bjorn
 
hej ik lees het nu pas dat je intresse heb zal zo snel mogelijk een foto maken en na je hotmail sturen en ik heb het rekje er nooit op gehad ik kreeg em erbij maar volgens mij 4 boutjes en hij zit erop gr mickey :]
 
heb je deze nog te koop? zo ja, heb je foto's of weet je anders waar deze te koop zijn.
ben druk opzoek naar zo'n rekje. T ziet er natuurlijk niet uit maar is wel functioneel.

gr.

Maarten
 
hey maarten,,

ik heb ff een vraagje aan je!
ik rijd nu op een zx6r uit 1999 met 26500km op de teller heb hem net anderhalve week!!. ik las in een oud topic dat jij problemen had in je 2e versnelling en dat ie door sloeg naar 12000 toeren. laat ik nu ongeveer hetzelfde hebben, maar dan in een iets hoger toerental. Ik heb het alleen als ik vol doortrek in ze 2, 3 en ook in ze 4.. het lijkt wel of die slipt. (hoef ik jou niet uit te leggen) nou las ik ook dat het je koppelings platen kunnen zijn?? maar iig kun jij wat vertellen over wat het nu precies was en wat het jou heeft gekost??

bij voorbaat dank,

groetjes PP
 
hey maarten,,

ik heb ff een vraagje aan je!
ik rijd nu op een zx6r uit 1999 met 26500km op de teller heb hem net anderhalve week!!. ik las in een oud topic dat jij problemen had in je 2e versnelling en dat ie door sloeg naar 12000 toeren. laat ik nu ongeveer hetzelfde hebben, maar dan in een iets hoger toerental. Ik heb het alleen als ik vol doortrek in ze 2, 3 en ook in ze 4.. het lijkt wel of die slipt. (hoef ik jou niet uit te leggen) nou las ik ook dat het je koppelings platen kunnen zijn?? maar iig kun jij wat vertellen over wat het nu precies was en wat het jou heeft gekost??

bij voorbaat dank,

groetjes PP
 
Dat is de motor van mn broertje.
Koppelingsplaten waren iid versleten. Viel nog onder de garantie.
Hoop dat dat bij jou ook het geval is.

gr.

Maarten
 
kunnen jullie mij nog vertellen waar jullie dat bagage rek vandaan hebben.
Kan verders nix op inet vinden. een adresje waar ze die verkopen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan