Bagagerek en passende topkoffer - Triumph Street Triple 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laverda750SFormula

Looking for a Laverda750SFormula... Info welcome
28 mrt 2023
36
47
Te koop gezocht: Bagagerek voor mijn Triumph Street Triple, plus een (bij)passende topkoffer (bij voorkeur met rugsteun)...
Anders durft mijn toekomstige passagier niet bij mij achterop te stappen... -O-
 
Ehm... tja... die passagier is mijn dochter en die wil ik toch wel graag meenemen :-P
Mijn vriend heeft een BMW R1200R en onze andere dochter rijdt altijd daarop mee, nu wil onze jongste ook mee gaan rijden, maarja ik heb niet echt een typische passagiers motor...
 
Ik heb eventueel een gebruikte set van een Givi Monokey bagagerek type 727FZ met een V46 koffer liggen. Het is allemaal gebruikt, de verf op de steunen is niet overal even best meer, maar nog prima bruikbaar. Ik kan je eventueel wat foto's mailen als je interesse hebt.
 
Ehm... tja... die passagier is mijn dochter en die wil ik toch wel graag meenemen :-P
Mijn vriend heeft een BMW R1200R en onze andere dochter rijdt altijd daarop mee, nu wil onze jongste ook mee gaan rijden, maarja ik heb niet echt een typische passagiers motor...
Je moet it niet willen als ze passief achterop wil zitten, leunend tegen een topkoffer aan. Dat kan ronduit gevaarlijke situaties opleveren. Een duo passagier moet zeker op een lichte wendbare motor als een Street Triple actief meerijden.

Als je de koffer alleen wil gebruiken om spullen in te vervoeren of op de plek van bestemming op te bergen is het een redelijke oplossing.
 
Ik heb eventueel een gebruikte set van een Givi Monokey bagagerek type 727FZ met een V46 koffer liggen. Het is allemaal gebruikt, de verf op de steunen is niet overal even best meer, maar nog prima bruikbaar. Ik kan je eventueel wat foto's mailen als je interesse hebt.
Oh, top! Ja, ik heb wel interesse in de foto's. Heb jij enig idee of dit rekje op de Street Triple zou passen?
 
Je moet it niet willen als ze passief achterop wil zitten, leunend tegen een topkoffer aan. Dat kan ronduit gevaarlijke situaties opleveren. Een duo passagier moet zeker op een lichte wendbare motor als een Street Triple actief meerijden.

Als je de koffer alleen wil gebruiken om spullen in te vervoeren of op de plek van bestemming op te bergen is het een redelijke oplossing.
Ja, dat besef ik uiteraard. En ik zal moeten oppassen met mijn gashand, want de Street Triple is anders net een raket... Ik denk dat het een goed idee is om de motor dan wat lager in de toeren te houden. En mijn dochter zal ook het één en ander moeten leren :-P
Maar dat komt wel goed 8-)
 
Toen ik onze dochter voor het eerst me nam (Yamaha FAzer) idd ook de topkoffer erop gezet maar ook zo'n gordeltje aangeschaft, dat geeft een hoop houvast voor de jonge meerijdster !?
Gordel.jpg
 
Toen ik onze dochter voor het eerst me nam (Yamaha FAzer) idd ook de topkoffer erop gezet maar ook zo'n gordeltje aangeschaft, dat geeft een hoop houvast voor de jonge meerijdster !?
Bekijk bijlage 1867375
Oh, cool, dat ken ik helemaal niet, maar is een goed idee, denk ik.
Mijn dochter is 14, dus niet echt heel jong meer. Bovendien is ze langer dan ik ben (ik ben 1.70m en zij is 1.74m 😬), dus of ze dit wil proberen, weet ik niet... Zal het zometeen eens in de groep gooien :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan