bagagerek op plaats passagier pan european

azerco

Rookie
30 mei 2009
10
0
Ik ben al 2 maand de trotse eigenaar van een Pan European. Omdat ik deze motor enkel gebruik voor woon-werk verkeer wil ik deze zoveel mogelijk optimaliseren.
Omdat ik voor mijn werk veel rond rijdt is het handig om zoveel mogelijk bagage mee te kunnen nemen. Momenteel heb ik de 2 standaard zijkoffers en 1 topkoffer van 77 liter (daar kan nu echt alles in)
Maar omdat ik soms zwaardere stukken mee moet nemen (motoronderdelen eta.) en deze een beetje te zwaar zijn voor in de topkoffer (soms tot 20 kg) had ik het gedacht om een bagage rek te maken op de plaatst van de passagier. Deze plaatst kan normaal gezien toch veel gewicht aan en op deze manier kan ik ook het cliché: gij kunt zelfs geene bak bier meenemen op uwe motor weglachen (het liefst zou ik er 2 bakken op kunnen zetten, want op 1 been kunt ge ni staan hé)
Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat dit niet op de markt, heb al gegoogled maar niets gevonden. Het liefst van al zou ik een rek hebben dat simpel weg te nemen is voor als de vriendin er achter op moet.
 
niemand?
ik heb opgemerkt dat onder het zadel 2 staven zitten die je van onder het zadel kunt plooien en dan aan beide kanten van het zadel zitten. Voor wat dienen deze?
 
niemand?
ik heb opgemerkt dat onder het zadel 2 staven zitten die je van onder het zadel kunt plooien en dan aan beide kanten van het zadel zitten. Voor wat dienen deze?

Om met spanbanden wat bagage op het duozadel vast te kunnen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan