Bagagerek Suzuki Bandit GSF1200 1999

Martijndb

Rookie
16 jun 2023
6
4
Hallo!

Ik ben op zoek naar een bagagerekje voor mijn Suzuki bandit 1200 uit 1999. Ik kan ze bijna niet te koop vinden op het internet, alleen uit de U.K. importeren of geluk hebben op eBay Duitsland lijken nu de beste opties. Daarom vroeg ik mij af of er hier iemand toevallig zo'n rekje heeft liggen waar hij/zij van af moet! Ik ben vooral op zoek naar een top rek, ik heb een foto bijgevoegd als voorbeeld. Ik ben niet op zoek naar specifiek dit rekje en een beetje roest is geen probleem, ik kan daar zelf wat aan doen.
 

Bijlagen

  • bandit_1200_mk_1_a-1-1.jpg
    bandit_1200_mk_1_a-1-1.jpg
    238,2 KB · Weergaven: 19
Hallo!

Ik ben op zoek naar een bagagerekje voor mijn Suzuki bandit 1200 uit 1999. Ik kan ze bijna niet te koop vinden op het internet, alleen uit de U.K. importeren of geluk hebben op eBay Duitsland lijken nu de beste opties. Daarom vroeg ik mij af of er hier iemand toevallig zo'n rekje heeft liggen waar hij/zij van af moet! Ik ben vooral op zoek naar een top rek, ik heb een foto bijgevoegd als voorbeeld. Ik ben niet op zoek naar specifiek dit rekje en een beetje roest is geen probleem, ik kan daar zelf wat aan doen.
Ik heb een (praktisch) nieuwe voor een 600 uit 1999.
De 600 en 1200 hebben grote gelijkenissen dus wie weet……
 
Ik heb een (praktisch) nieuwe voor een 600 uit 1999.
De 600 en 1200 hebben grote gelijkenissen dus wie weet……
Helaas paste dit rekje niet op de Bandit 1200. Is er toevallig nog iemand die een mogelijk bagagerekje heeft voor een Suzuki Bandit 1200 uit 1999 (model 1996)?
 
Hallo!

Ik ben op zoek naar een bagagerekje voor mijn Suzuki bandit 1200 uit 1999. Ik kan ze bijna niet te koop vinden op het internet, alleen uit de U.K. importeren of geluk hebben op eBay Duitsland lijken nu de beste opties. Daarom vroeg ik mij af of er hier iemand toevallig zo'n rekje heeft liggen waar hij/zij van af moet! Ik ben vooral op zoek naar een top rek, ik heb een foto bijgevoegd als voorbeeld. Ik ben niet op zoek naar specifiek dit rekje en een beetje roest is geen probleem, ik kan daar zelf wat aan doen.
Hoi ik weet niet of je inmiddels al iets gevonden hebt.
meschien heb je hier iets aan.
Hepco & Becker H+B BAGAGEREK GSF1200 S/N BAN.-00 ZWART
 
Terug
Bovenaan Onderaan