Bagagerek voor Suzuki gsxr 600 K5 (2005)

Duck01

Rookie
16 jun 2016
27
5
Wageningen
Beste suzuki freaks,
Ik wil graag een bagage rek plaatsen op de duo zitplaats van mijn Suzuki gsxr 600 K5, achterop dus. Het gaat erom dat ik een tas achterop kan plaatsen. Misschien later ook een klein tentje mee kunnen nemen. Heb wel iets mooi's gevonden op internet, maar behoorlijk prijzig. Als het niet anders kan dan maar een keer aanschaffen. Weet iemand misschien nog meer adressen voor deze oplossing? Ik zal FF wat bijlages meesturen wat ik het mooiste vind . Alvast bedankt!
:


Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
  • Merk: Suzuki GSXR 600 K5 jaar 2005
  • Type: Sportbike c.q. Supersport?
  • Bouwjaar: 2005
 

Bijlagen

  • hepco_becker_670304.pdf
    947,7 KB · Weergaven: 3
:^

Maar ik stond voor hetzelfde euvel met mijn R1 en heb toch maar een renntec uit engeland laten komen. zo netjes had ik het zelf niet kunnen maken en het past gewoon precies op jouw model.
Scheelt wel dat ik met dat soort dingen 2 linkerhanden heb en ik iets wou wat goed paste...pasdus..pasde. iets met een goede pasvorm heeft de voorkeur :)
 
:^

Maar ik stond voor hetzelfde euvel met mijn R1 en heb toch maar een renntec uit engeland laten komen. zo netjes had ik het zelf niet kunnen maken en het past gewoon precies op jouw model.
Scheelt wel dat ik met dat soort dingen 2 linkerhanden heb en ik iets wou wat goed paste...pasdus..pasde. iets met een goede pasvorm heeft de voorkeur :)
Bedankt voor je reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan