bagageruimte suzuki ux 150 (sixteen)

roof71

kloon
30 mrt 2009
19
0
Hallo scooter fans,

Ik vind die suzuki ux150 wel een interessante scooter, komt goed uit de testen en ook volgens jullie reviews scoort hij prima, alleen zag ik op de suzuki site dat in het nieuwe model wel een helm past. Dit zou op de oude modellen niet het geval zijn? Is hier een verbetering dan in aangebracht? Wie kan me hier antwoord op geven? Hoe werkt trouwens een topkoffer op deze scooter, heeft dit een neg. effect op het rij gedrag?

Gr. van een vooralsnog piaggo fly rijder50 cc 8-)
 
Ik weet niets van een grotere bak tussen 2008-2009. Er past heel weinig in, jethelm net toch?
Een topkoffer is zoals het woord al zegt gewoon top. :-) Merk je inderdaad niets van.
 
Het gekke is dat ik een topkoffer op een grootwielscooter helemaal niet zo storend vind uitzien. Bij de kleinwielscooters bij sommige type's wel die lijken dan zo ver naar achter te zitten. Misschien ook optisch bedrog, Vreemd toch?
 
Bak van de sixteen is klein.
Een gewone helm gaat volgens mij niet passen,weet niet wat voor een helm ze op de folder hebben gebruikt,zal wel eentje van een mini japanner zijn.
Ik kan er mijn regenkleding,kettingslot en wat ander klein spul in kwijt,maar dan is hij ook echt vol.

Nieuwe sixteen heeft volgens mij geen grotere bak.
Top koffer gaat er bij mij ook komen.
 
Hallo,

Ja zag op officiele suzuki site dat die helm wat erin zit van momo design is !, herken hem aan de bestickering. Die zou er dus in moeten kunnen....., misschien hele keine maat? haha
bedankt voor jullie reacties, zo een topkoffer op een grotere scooter lijkt me inderdaad minder storender dan op de reguliere afmetingen. Ux heeft ook een wat grotere wielbasis wat ik uit de folder haal, wat de rijd prestaties ten goede zou komen. Met topkoffer lijkt het me een top scooter. Mis nu nog wat vermogen met die fly 50 cc, als je motorrijbewijs hebt blijft je dit toch missen.

greetz
 
Dat zal voor jou helemaal wennen zijn geweest als je Burgman rijd. Maar hoe vind je 'm rijden vergeleken met de 200, motorisch gezien dan eigenlijk..?
 
Terug
Bovenaan Onderaan