Bagster (laptop)tas (the citadine)

keen

MF veteraan
14 dec 2004
7.455
0
al een tijdje in het bezit van een bagster hoes met een bagster tas (medea)
erg mooie tas, neem ik bijna overal mee naartoe :Y

maar!!!

nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en deze past dus NET niet meer in me tanktas. in tegenstelling tot me oude laptop die NET WEL erin past :W (fijn zo'n breedbeeld B| )

nou had ik al begrepen dat bagster een speciale laptop tanktas heeft :) (the citadine)
hierover heb ik de volgende vragen:

-de maten die volgens bagster zijn opgegeven
measures : 40 cm L x 28 cm l x 15 cm H

zijn dit toevallig de binnenmaten?
als ik naar me huidige tas ga kijken, krijg ik namelijk de volgende maten
measures : 44 cm L x 36 cm l x 21 cm H

of te wel, mijn huidige tas is dus groter!?
terwijl op de site wordt aangeven dat de laptop tas toch echt geschikt is voor een 15 inch.

-iemand ervaring met de tas/wat voor laptop zit erin?/wat was de prijs?

-iemand een idee of ze ergens bagster tassen op voorraad hebben en ik het eventueel kan proberen!

alvast bedankt!
 
die bagster tassen zijn nergens op voorraad. op een of andere manier wil blijkbaar geen zaak die tassen op voorraad nemen en enkel op bestelling leveren.


maar om op je vraag terug te komen. Ik heb die citadine tas!

een normale moderne laptop (dell inspiron 5150 - 15") past er goed in en dan is er ruimte genoeg over voor een muis, voeding, schrijfblok, een zooi cd's en wat je nog meer mee wil nemen naar een klant. Ik gebruik hem dus regelmatig voor woon-werk en dat bevalt prima.
 
Heb zelf ook ooit gekeken naar een tanktas voor mijn laptop (toen was die Citadine er nog niet ofzo? Ken hem in iedergeval niet), maar krijgt die laptop niet erg veel klappen op de tank? Drempeltje of beetje hobbelige straat?
Kom die Citadine trouwens nog steeds niet tegen op bagster.com, hebben jullie een linkje?
 
een normale moderne laptop (dell inspiron 5150 - 15") past er goed in en dan is er ruimte genoeg over voor een muis, voeding, ......
ook ruimte voor een breedbeeld 15 inch? :P

zou je het voor me willen meten? *O*

37 bij 28 cm is me laptop ongeveer -O-

Heb zelf ook ooit gekeken naar een tanktas voor mijn laptop (toen was die Citadine er nog niet ofzo? Ken hem in iedergeval niet), maar krijgt die laptop niet erg veel klappen op de tank? Drempeltje of beetje hobbelige straat?
Kom die Citadine trouwens nog steeds niet tegen op bagster.com, hebben jullie een linkje?
klik

onderkant van de bagster tassen zijn redelijk dik hoor. :Y

en die paar keer dat die op en neer schud kan de laptop best tegen hoor :Y
mijn oude laptop heeft het altijd overleeft ;)
 
klik

onderkant van de bagster tassen zijn redelijk dik hoor. :Y

en die paar keer dat die op en neer schud kan de laptop best tegen hoor :Y
mijn oude laptop heeft het altijd overleeft ;)
Hmm, ik moet dan wel héél scheel gekeken hebben op die site .. thnx in iedergeval.

Heb zelf een 6 jaar oude Bagstertas en daar bij is van voering geen sprake, vandaar mijn 'angst'. Maar als dat bij de nieuwe tassen beter is geworden, damn had ik moeten weten voor ik een laptoprugtas kocht :)

Hoe zit het met waterdichtheid? Die oude bagster is altijd al zo lek al een mandje geweest bij een beetje regenbui (dus dan maar die onhandelbare regenhoes er overheen), is dat beter geworden?

En niet geheel onbelangrijk: Kost da'? (Want ik blijf liever met een tanktas dan een rugtas rijden) Al zit ie op mijn Tuono in de bocht der mate strak tegen het stuur dat mijn remvloeistofvaatje afgebroken is 3 jaar gebruik
 
de medea is groter hoor zo te zien..vergelijk ook maar es de plaatjes van montage op de motor..
maar waarom past mijn laptop er dan niet in en zijn laptop wel in zijn kleinere tas :W
probleem bij de medea is vooral de voorkant die rond afloopt, dat heeft de citadine niet.
 
Maten van laptoptassen gebaseerd op grotes van het scherm kloppen vaak niet. Ik heb ook een 15" breedbeeld, en die paste niet in de 15" breedbeeld tas van Crumpler (niet voor op de motor btw), de enige waar ie in paste was de 17" versie. Dus dat ze zeggen dat een 15" past wil niets zeggen.
 
daarom wil ik ook graag weten of mijn laptop past voordat ik hem bestel :P

ik wacht nog antwoord van KoffieJunk af, misschien heeft hij het verlossende woord *O*
 
de maten:

buiten:
lengte: 43 cm
breedte: 32 cm
hoogte: 20 cm

ruimte voor laptop:
lengte: 39 cm
breedte: 29 cm
hoogte: 5 cm
(deze maten zijn zonder de voering in te drukken)

wacht, een plaatje zegt meer.
ik zal ook wat fotootjes schieten
 
de maten:

buiten:
lengte: 43 cm
breedte: 32 cm
hoogte: 20 cm

ruimte voor laptop:
lengte: 39 cm
breedte: 29 cm
hoogte: 5 cm
(deze maten zijn zonder de voering in te drukken)

wacht, een plaatje zegt meer.
ik zal ook wat fotootjes schieten
je bent geweldig :}

daar moet me laptop wel inpassen :Y
 
dit is hem:
DSC_1445.jpg


Helemaal open:
DSC_1446.JPG


hij kan ook staan:
DSC_1447.JPG


van binnen uit is een ruimte voor papiertroep te benaderen:
DSC_1448.JPG


hier moet lappie in:
DSC_1449.JPG


zo ziet het er uit met lappie (dit is overigens onze prive Dell, niet de zakelijke)
DSC_1450.JPG


die flap tussen lappie en de papiertroep kun je helemaal open ritsen:
DSC_1451.JPG


en mocht het heel hard gaan regenen.... zonder de tas zelf te openen haal je de regenhoes onder de kaartenmap vandaan:
DSC_1452.JPG
 
met de motor heb ik mn laptop in een dunne laptoptas die vervolgens in mn rugtas gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan