Bagster tankhoes

Mr. ZZR

MF'er
7 okt 2004
72
0
gouda
Hoi, ben aan het overwegen om een bagster tankhoes aan te schaffen. Je weet wel zo'n leren hoes die heel je tank inpakt. Niet omdat ik het zo geweldig mooi vindt maar eigenlijk om meer krassen te voorkomen op me tank. Rijdt vaak met een tanktas maar krijg steeds meer lelijke krassen op me tank. Wordt daar iedere keer weer ziek van. Hebben jullie daar nou geen last van? Ik heb al zitten kloote met zachte doekjes eronder maar mag allemaal niet baten. Voor degenen die zo'n bagster hoes hebben hoe bevalt dat en is het als je zonder tanktas rijdt ook weer makkeljk te verwijderen?
 
Ik rij zelf ik weleens met een tanktas, maar doe er dan een (natte) zeem onder.
Dit helpt goed tegen de krassen. Ik heb zelf geen ervaring met een tankhoes.
 
Ik heb goede ervaringen met een Bagster-tank-cover + tanktas op mijn motor. De protectie van de tank is optimaal en ook het monteren van zowel de tanktas-cover als tanktas is een fluitje van een cent.

De tanktas klik je op de tank-cover. De tank-cover zelf zet je met 2 tot 3 linten (afhankelijk van het model) vast aan de motor via de framebuizen van de motor.

Zie ook deze topics:
[*]Tips voor een tanktas.
[*]Bagster voor alle type motorfietsen ?
 
Ik had er 1 op de diversion 900 en dat beviel prima. Ik heb hoes en tanktas bij de Diversion meeverkocht. Ik vond wel dat mijn tanktas (Europe 1) wiebelde...

Het nadeel van de andere tanktassen is vaak het gemak waarmee je ze monteert en het extra gewicht aan magneten enzo wat je meesleept als je ermee gaat wandelen.

Bij mijn BMW zat een tanktas die bij het zadel aanritst en dan met twee haken aanhaakt bij de tank. Zit echt muurvast, geen wiebel. Er zit een soort van schuim onder dat verend aansluit op de tank. Of het krast weet ik niet, ik ga niet met een vergrootglas over mijn tank.
Daarnaast is mijn motor een gebruiksvoorwerp en mag die best wat gebruikssporen hebben. :]
 
Ik heb een bagster hoes over tank, ik rij ook veel met tanktas, mijn wiebeld niet, en ook met stunten ed heb ik er geen last van :)

Is gewoon super :D, verder vind ik het zelf mooier dan mijn tank.. :)
 
Ik heb een bagster hoes over tank, ik rij ook veel met tanktas, mijn wiebeld niet, en ook met stunten ed heb ik er geen last van :)

Is gewoon super :D, verder vind ik het zelf mooier dan mijn tank.. :)
:^

en tankhoes kan je lekker laten zitten als je niet met een tanktas rijd.
 
:^ (allemaal)

Bagstar tankdeks zijn prima. wij hebben ze ook op onze verhuurmotoren zitten. Beschermen de tank ook bij een ongeluk tegen krassen. Enkele malen had de tank wel een deuk, maar geen krassen, zodat we hem niet direct hoefden laten spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan