bagster, tanktas, verzameltopic

full


duc 748 rood
 

Thanx! Zoals al gezegd ben ik er zeer tevreden mee. Het kost een paar centen maar zo'n bagster is wel de mooiste oplossing als je met een tanktas op pad moet. Meestal rij ik zonder de hoes over de tank, want dat blijft het mooist. Na een paar keer oefenen kan ik nu redelijk snel de hoes er weer opzetten.
 
Worden al deze foto's nou gezocht of zijn ze gevonden? :P

In ieder geval van een andere site af hier geplaatst zonder dat te vragen aan de eigenaar. De foto in dit bericht is van mijn site en is ook mijn motor. Het had wel zo netjes geweest om of een directe link naar die site te plaatsen of het even te vragen.

Wel een goed initiatief dit topic. Ook ik ben wel eens op zoek geweest naar info, maar dat was moeilijk te vinden.
 
In ieder geval van een andere site af hier geplaatst zonder dat te vragen aan de eigenaar. De foto in dit bericht is van mijn site en is ook mijn motor. Het had wel zo netjes geweest om of een directe link naar die site te plaatsen of het even te vragen.

Wel een goed initiatief dit topic. Ook ik ben wel eens op zoek geweest naar info, maar dat was moeilijk te vinden.

sorry
:}

de foto staat op marktplaats bij een te koop zijnde bagster.
zou ik het ook moeten vragen maar dan denk ik niet dat je een overzicht krijgt van wat er te koop is op dit gebied.
ik wil wel even duidelijk maken dat ik het goed voor heb, als jullie een andere mening bedeeld zijn zal ik de totic sluiten.( ik hoor het wel, tot dan hou ik het bij.

staat te koop in Culemborg; Motoren en Brommers > Overige Motoren en Brommers

http://www.marktplaats.nl/
 
Laatst bewerkt:
sorry
:}

de foto staat op marktplaats bij een te koop zijnde bagster.
zou ik het ook moeten vragen maar dan denk ik niet dat je een overzicht krijgt van wat er te koop is op dit gebied.
ik wil wel even duidelijk maken dat ik het goed voor heb, als jullie een andere mening bedeeld zijn zal ik de totic sluiten.( ik hoor het wel, tot dan hou ik het bij.

staat te koop in Culemborg; Motoren en Brommers > Overige Motoren en Brommers

http://www.marktplaats.nl/


:o


Gewoon lekker doorgaan, ik heb me ook gek gezocht naar info voordat ik 'm aangeschaft heb. Info aanvragen bij nerons (importeur) kan ook maar die zijn niet zo rap.
 
Laatst bewerkt:
hoi oma ;)



ik heb van mijn vriendin een bagster tanktas gekregen voor de kerst *O*

zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik hem op mijn tank doe,hoe ik bv die band aan de voorkant vast moet maken weet ik niet,en word de tanktas nog iets ruimer met de tijd,want hij zit een beetje krap,verder echt super ding ,past precies bij mijn motor,foto's volgen nog !!!
 
hoi oma ;)



ik heb van mijn vriendin een bagster tanktas gekregen voor de kerst *O*

zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik hem op mijn tank doe,hoe ik bv die band aan de voorkant vast moet maken weet ik niet,en word de tanktas nog iets ruimer met de tijd,want hij zit een beetje krap,verder echt super ding ,past precies bij mijn motor,foto's volgen nog !!!

Die banden kunnen wel een beetje gaan schuren op de lak van je frame...
 
ok mijn nieuwe aanwinst kado op de rf900r rs2 ,is een beetje overbelicht ,is wel heel erg knalpaars op de foto,ben er in ieder geval heel blij mee !!!
full
 
[me]inSaNo heeft ook een bagster (alleen het tankdek dan)
[/me]

PICT0009.JPG


Zat al op me fazer toen ik em kocht.. :Y

Moet alleen nog eens een handige tas erbij kopen.. maar er zijn best wat modellen, welke is nou et meest praktische :?
 
Moet alleen nog eens een handige tas erbij kopen.. maar er zijn best wat modellen, welke is nou et meest praktische :?

Wat ga je ermee doen? Ik heb twee tassen, een kleinere en grotere, die ik aan elkaar kan ritsen. De kleine voor woon-werk, de grotere voor boodschappen, allebei voor een weekendje weg.
 
Ik durf het bijna niet te vragen :X ...maar ik ben nog geen tas tegen gekomen voor een choppert. Laten we zeggen een Honda vt 800. Klopt dat?
 
Eigenlijk ben ik op zoek naar een bagster voor mijn CBR, heb al op diverse sites gezocht maar nergens te vinden (2de hands dan ;) ).
Misschien heeft iemand hier er nog 1 liggen in deze kleur?? Of heb je er ergens 1 te koop gezien? Alvast bedankt.
Het gaat om deze fiets:

full
 
Heb net ff gelee een bagster overgekocht van iemand - nog niet geplaatst, dus ook nog geen foto...(fireblade 2000 - rood/wit/blauw)

Heb daarom wel een "gewone" tanktas over en te koop voor zacht prijsje...
Mail me als je meer wilt weten - info@mieps.tk
 
Terug
Bovenaan Onderaan