Dat klinkt erg bekend.
Ideeen verzamelen, onderdelen bij elkaar scharrelen, paar schetsjes achterop een biervilt en dan bouw je in 2 weken een prima rijdbaar span.
Dan een tijd proefrijden, of er nog wat veranderd moet, de boel weer slopen en naar de poedercoater.
Mooi dat dat jou ook zo vergaat.
Nou had ik eens een wedervraag.
Hoe snel en hoe hoog loopt jouw olietemp op?
Mijne loopt met een 5-10 km naar werktemp, 5 balkjes op de FID, en daarna nog verder.
Gisteravond zelfs naar 8 balkjes, wel 140-150/u voor het windje uit.
Dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen, of niet opgelet.
Heb ik wat met dat ding, of moet er toch maar een koeler bij?
Ideeen verzamelen, onderdelen bij elkaar scharrelen, paar schetsjes achterop een biervilt en dan bouw je in 2 weken een prima rijdbaar span.
Dan een tijd proefrijden, of er nog wat veranderd moet, de boel weer slopen en naar de poedercoater.
Mooi dat dat jou ook zo vergaat.
Nou had ik eens een wedervraag.
Hoe snel en hoe hoog loopt jouw olietemp op?
Mijne loopt met een 5-10 km naar werktemp, 5 balkjes op de FID, en daarna nog verder.
Gisteravond zelfs naar 8 balkjes, wel 140-150/u voor het windje uit.
Dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen, of niet opgelet.
Heb ik wat met dat ding, of moet er toch maar een koeler bij?