Bakker Z1000 project

@ fred,

heb je je stuurtje al?
ff fotootje als het ergens op zit he :9~

Dag Ron.
Heb dus 'n tijdje naar het topic lopen zoeken waar het stuurtje te koop stond maar ....ik word 'n dagje ouder.
Patrick heeft vanavond het stuurtje afgegeven.
Top. Dank je wel.
hij heeft zich prima vermaakt bij je zei ie.
Eigenlijk vooral met Mrs. RonZ. 8-)
Fotootje zal wel goed komen maar de projekkies lopen maar en lopen maar.
En de plannen wijzigen en wijzigen.
Ik heb wel m'n bovenste balhoofdplaatje binnen wat ik heb laten maken bij- en door Nico Bakker.
Beetje buk-fotootje maar ...Kawasuki , 'n beetje off-topic maar ook weer niet. ;)

full
 
Dag Ron.
Heb dus 'n tijdje naar het topic lopen zoeken waar het stuurtje te koop stond maar ....ik word 'n dagje ouder.
Patrick heeft vanavond het stuurtje afgegeven.
Top. Dank je wel.
hij heeft zich prima vermaakt bij je zei ie.
Eigenlijk vooral met Mrs. RonZ. 8-)
Fotootje zal wel goed komen maar de projekkies lopen maar en lopen maar.
En de plannen wijzigen en wijzigen.
Ik heb wel m'n bovenste balhoofdplaatje binnen wat ik heb laten maken bij- en door Nico Bakker.
Beetje buk-fotootje maar ...Kawasuki , 'n beetje off-topic maar ook weer niet. ;)

(Afbeelding)
whoooooo mooi man fred ziet er heel mooi uit of zo als jij het zou zeggen''dat ziet er zeer fraai uit'' :+ :9~
 
ik heb het zo gedaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

full


volgende week met het blok aan de slag.
 
ik heb het zo gedaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

(Afbeelding)

I.v.m. het 1e fotootje in dit topic vind ik die oplossing veel mooier.
Maar het is jouw fiets dus als jij dit mooier vindt , moeten wij daar dus maar mee leren leven. ;)

Wat zijn de plannen met het blok?
Bling-blingen of tunen e.d.?
Groet.
 
hey oma!

Ben de laatste tijd niet echt meer bezig met het project, heb dr op 't moment niet zo veel zin in of tijd voor. Heb ook geen werkplaats dus werkt beetje vervelend. Koop wel af en toe wat onderdelen. Ik ga d'r weer mee verder als ik weer zin en tijd heb. Waarschijnlijk als het zomer is... |(
Ik denk dat die reactiestang het wel houdt. is 10mm rvs buis ik geloof met 1mm wand. denken jullie dat dat zwaarder moet?
Had voor m'n Supertrapp een aluminium conisch mondstuk (best wel zwaar)gekocht maar bedacht me daarna dat het mondstuk van m'n oude demper ook wel erg gaaf zou staan. wat denken jullie?
 
mooi man
zo'n kwak
succes met het project
en de uitlaat vindt ik zo mooier dan onder de motor
 
hey oma!

Ben de laatste tijd niet echt meer bezig met het project, heb dr op 't moment niet zo veel zin in of tijd voor. Heb ook geen werkplaats dus werkt beetje vervelend. Koop wel af en toe wat onderdelen. Ik ga d'r weer mee verder als ik weer zin en tijd heb. Waarschijnlijk als het zomer is... |(
Ik denk dat die reactiestang het wel houdt. is 10mm rvs buis ik geloof met 1mm wand. denken jullie dat dat zwaarder moet?
Had voor m'n Supertrapp een aluminium conisch mondstuk (best wel zwaar)gekocht maar bedacht me daarna dat het mondstuk van m'n oude demper ook wel erg gaaf zou staan. wat denken jullie?
metaal is veel sterker als 't op trekkracht belast wordt..
 
aan de onderkant moest er een bevestegingspunt op de achterbrug worden gelast waar die weer zwakker van wordt. bovendien vangt de remklauw dan alle steenslag en pekel ed op. heb een afweging gemaakt en bedacht dat dit de beste oplossing zou zijn.
 
He lachuuu jo, dat is mijn bike geweest ;( ;(
Was orgineel bakker toen ik hem kocht, maar het oog wil ook wat hahaha (zaaguu).
Ziet er allemaal goed uit jo.
Wel ffff 190 bandje erin natuurlijk.
Dat heb mij 3 maanden zoeken en zweten gekost pfffffff.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.


Ken iemand mij vertellen hoe ik die foto erop krijg :? :?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan