bakstteen nerd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ho600RRacer

Rookie
8 jan 2004
28
0
wat een sukkel ben jij baksteen vandaar je nick name! het gaat toch om het idee van de sound man! je bent typisch een voorbeeld van een regelnicht! of te wel een vette NERD!!
 
ho ho ho600rr acer...
hebbie je pilletje al op

je moet ook geen auto geluiden op het motorforum neer zetten

ei..
 
hij vondt het nodig om mijn topic opslot te gooien omdat ik een sound had gevonden die erg heftig was en die ik jullie niet wilde achterhouden alleen hij was van een raceauto uit 1953 brm v16 Maar goed als dat al niet eens kan hier dan is dit hele forum gedoe niks voor mij. Tevens vraag ik me af wat dan echte motorrijders zijn.Ik heb het idee dat elke motorrijder gek is op alles wat met snelheid adrealine vrijheid en geluid te maken heeft. maar goed kan er naast zitten
 
hij vondt het nodig om mijn topic opslot te gooien omdat ik een sound had gevonden die erg heftig was en die ik jullie niet wilde achterhouden alleen hij was van een raceauto uit 1953 brm v16 Maar goed als dat al niet eens kan hier dan is dit hele forum gedoe niks voor mij. Tevens vraag ik me af wat dan echte motorrijders zijn.Ik heb het idee dat elke motorrijder gek is op alles wat met snelheid adrealine vrijheid en geluid te maken heeft. maar goed kan er naast zitten
Gewoon nieuwe openen en zeggen dat t een CBR is *D
 
en het woord van vandaag is...................................











stop de klok............






























gefrustreerd !!!!! en staat wel op de kaart ;)
 
Owja, dat was een mooi geluidje, maar ik ga hier ook niks over vliegtuigen posten ofzo of omdat ik het geluid van een kreunende vrouw lekker vind. Het gaat hier over motoren en motoren alleen ;) Als ze jouw topic moeten toelaten, moeten ze andere niet-gerelateerde onderwerpen ook toestaan en dan wordt het een zooitje ;)
 
hij vondt het nodig om mijn topic opslot te gooien omdat ik een sound had gevonden die erg heftig was en die ik jullie niet wilde achterhouden alleen hij was van een raceauto uit 1953 brm v16 Maar goed als dat al niet eens kan hier dan is dit hele forum gedoe niks voor mij. Tevens vraag ik me af wat dan echte motorrijders zijn.Ik heb het idee dat elke motorrijder gek is op alles wat met snelheid adrealine vrijheid en geluid te maken heeft. maar goed kan er naast zitten
die rijen meestal....... op 2 wielen .......en geven (meestal)geen fuck om auto's B| B| B|
 
Verder alles ok? :?

Als je problemen met iemand hebt, stuur 'm dan gewoon een mailtje, lefgozert. :Z

En dan nog zijn naam verkeerd spellen ook. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan