balen 2e al binnen n week...

motorrijden op vakantie

  • veel te gevaarlijk

    Stemmen: 1 1,9%
  • kan wel, maar alleen als er geen verkeer op de weg is

    Stemmen: 2 3,7%
  • geniet met mate

    Stemmen: 9 16,7%
  • have fun!

    Stemmen: 42 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    54

Richard K.

Die hard MF'er
22 apr 2003
488
1
Sittard
afgelopen week bericht gehad dat n goeie vriend van me n ongeluk heeft gehad op de A35. Nu net telefoontje dat n andere goede vriend van me n ongeluk heeft gehad in Sardinië.
|(

In allebei de gevallen naar omstandigheden goed afgelopen (respectievelijk 1x gebroken pols en 1x gebroken voet & beide lichtelijk beschadigd ego)

Maarre ... ik moet nog op vakantie richting Zwitserland en Corsica.

Ik denk dat ik maar omboek naar n strandvakantie :(
 
afgelopen week bericht gehad dat n goeie vriend van me n ongeluk heeft gehad op de A35. Nu net telefoontje dat n andere goede vriend van me n ongeluk heeft gehad in Sardinië.
|(

In allebei de gevallen naar omstandigheden goed afgelopen (respectievelijk 1x gebroken pols en 1x gebroken voet & beide lichtelijk beschadigd ego)

Maarre ... ik moet nog op vakantie richting Zwitserland en Corsica.

Ik denk dat ik maar omboek naar n strandvakantie :(

Ik zou lekker binnen blijven als ik jouw was.
 
afgelopen week bericht gehad dat n goeie vriend van me n ongeluk heeft gehad op de A35. Nu net telefoontje dat n andere goede vriend van me n ongeluk heeft gehad in Sardinië.
|(

In allebei de gevallen naar omstandigheden goed afgelopen (respectievelijk 1x gebroken pols en 1x gebroken voet & beide lichtelijk beschadigd ego)

Maarre ... ik moet nog op vakantie richting Zwitserland en Corsica.

Ik denk dat ik maar omboek naar n strandvakantie :(
en dan in zee verzuipen zeker. zo lust ik er nog n paar kom nou. B|
(ps geniet met je mate) stem :Y :]
 
gewoon met de motor weg, anders lig je daar op het strand van....eigenlijk
kan je hier in de buurt heel mooi motorrijden :Y
 
Je eigen niet laten beinvloeden door de gebeurtenissen.

Als er niks was gebeurd dan was je toch ook gewoon op vakantie gegaan met de motor dus waarom nu niet? :]

Ik ga over 2 weken ook samen met een maat van me naar de franse Alpen, en er is geen enkele manier om mij daarvan te weerhouden. :N
 
Je eigen niet laten beinvloeden door de gebeurtenissen.

Als er niks was gebeurd dan was je toch ook gewoon op vakantie gegaan met de motor dus waarom nu niet? :]

Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Tuurlijk stap ik morgenvroeg op de motor naar m'n werk en over n paar weekjes richting zwitserland. Maar ik denk dat t me toch wel beïnvloed. t drukt je wel weer met de neus op de feiten (ik heb dus al weer heel lang veel geluk gehad ....)
 
Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Tuurlijk stap ik morgenvroeg op de motor naar m'n werk en over n paar weekjes richting zwitserland. Maar ik denk dat t me toch wel beïnvloed. t drukt je wel weer met de neus op de feiten (ik heb dus al weer heel lang veel geluk gehad ....)
Logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten... maar gewoon opstappen en rijden. Hoeveel van je maten hebben al eens een ongelukje gehad in het koekblik... stap je daar dan ook niet meer in... |(

[me]_HaV_ is ook al eens een maatje verloren wegens een motorongeval (niet zijn schuld)... Tuurlijk stap je dan eerst even met een anders gevoel op je :] ... Maar uiteindelijk maakt het je eigenlijk alleen maar allerter...
[/me]


Een ongeluk kan gewoon domweg in een klein hoekje zitten... ook zelf al ondervonden... maar ook daar leer je weer van...

een leuke reis op je :] toegewenst in Zwitserland... *O*
 
Balen maar het zal wel toeval zijn dat het beide net nu overkomt. -O-

Gewoon lekker op vakantie gaan en er niet teveel aan denken (voordat je het onheil onbewust over jezelf afroept).
 
[me]_HaV_ is ook al eens een maatje verloren wegens een motorongeval (niet zijn schuld)... Tuurlijk stap je dan eerst even met een anders gevoel op je :] ... Maar uiteindelijk maakt het je eigenlijk alleen maar allerter...
[/me]

triest... en dat is het inderdaad juist: het had ook anders af kunnen lopen.

een leuke reis op je :] toegewenst in Zwitserland... *O*

Hey thnx 8-)

Heb net mn strandvakantie geannuleerd :9
 
Damn... Gelukkig maken ze het redelijk goed :)
Het is idd lappenmandtijd, bij mij in de omgeving ook al te veel mensen ziek/ziekenhuis etc. -O-

En wel gewoon op vakantie gaan :] hoor!
 
Heb je al een aantal ziekenhuizen aangeschreven in de omgeving om op een paar bedden een optie te nemen?

CAT
Lijkt me niet nodig. Met onze motorvakanties boek ik nooit iets van tevoren, waarom zou ik dat dan nu wel doen? Ik kijk wel wat er vrij is B|

Beetje ziekenhuis heeft tegenwoordig wel airco en schone lakens
 
Terug
Bovenaan Onderaan