Balen, balen en nog eens balen!!!

YamaMocro

Die hard MF'er
25 jul 2003
259
0
Rotterdam
Afgelopen zaterdag heb ik mijn wielen los gemaakt om te laten poedercoaten, vandaag pas de kans gehad om ze naar de coatings bedrijf te brengen(van Maren in Driebruggen, aardige mensen en ben benieuwd naar het resultaat)
Alleen het weer begint net lekker te worden en ik mis mijn motor heel erg :(

Dit wilde ik even kwijt !!!!!!!!!!!!!! :P })

P.S

Schatje(Fazer1000), als je dit leest, weet dat ik altijd van je hou en ik mis je heel erg. *O*
 
Ik ben nu net bezig om m'n leren pak aan te trekken. Even lekker de groningse wegen onveilig maken. Het is tenslotte erg mooi weer nu, dan moet je gewoon even rijden. :9
 
Die man in Driebruggen is wel goed hoor, daar heb ik eens mijn scooter velgjes en een vriend van me zijn framen laten doen. Zag er keurig uit!!
 
Man man, ik ben net terug... Wat een prachtig lekker weer :Y . Je bent echt stom als je nu binnen blijft zitten 8-) .
 
Wat een prachtig lekker weer :Y . Je bent echt stom als je nu binnen blijft zitten 8-) .


Gelijk heb je, je hebt me overtuigd.

[me]Diamon stapt naar de directeur, slaat hem tegen de vlakte en heeft een exit brief te pakken :W
[/me]


Heb ik ook geen last van een opzeg termijn O-)
 
Over 3 kwartier stap ik lekker op mijn Fazer 1000 om ermee richting de dealer te gaan zodat ie morgen lekker z'n 40.000 beurt kan krijgen :] ;)
 
Ga allemaal zo door, ik gun het jullie wel.
een verschil, de meeste zijn lekker weer rijders dus die zullen volgende week weer in hun koekblik in de file staan, ik rij de hele jaar door, dus als ik je voorbij rij in de file, no hard feelings.

P.S

Wat een lekker weer, waar is mijn motor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Ga allemaal zo door, ik gun het jullie wel.
een verschil, de meeste zijn lekker weer rijders dus die zullen volgende week weer in hun koekblik in de file staan, ik rij de hele jaar door, dus als ik je voorbij rij in de file, no hard feelings.

P.S

Wat een lekker weer, waar is mijn motor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


_O- _O-
 
Als ik zo het weerbericht lees wordt het aankomende dagen nog onwijs lekker motor weer, vooral aankomend weekend.

Geen idee hoe lang dat coaten duurt :+
 
ik heb ook zoiets hoor, gisteren mijn wiel weggebracht omdat de lagers versleten zijn, nu zit ik me te irriteren van al die motorrijders die me inhalen, ik wil ook weer irritant zijn })

[me]morgen ligt me wiel er weer onder, let op mijn woorden, dan gaat het regenen[/me] :(
 
ik heb ook zoiets hoor, gisteren mijn wiel weggebracht omdat de lagers versleten zijn, nu zit ik me te irriteren van al die motorrijders die me inhalen, ik wil ook weer irritant zijn })

[me]morgen ligt me wiel er weer onder, let op mijn woorden, dan gaat het regenen[/me]
:(

Lagers er uit en nieuwe erin duurt als je het zelf doet 10 minuten. Moet je ook nog eens rustig aan doen. Zeker als je bij de TD voedingsindustrie werkt. Kon je je lagers waarschijnlijk ook nog daar uit het magazijn plukken.
 
Net even een uurtje heerlijk rondgereden.

enige minpuntje is dat ik er nu wel een boete van 173 euro bij heb, was dus wel een duur uurtje.
 
Mijn motor is perfect in orde. Ook lekker weer hier. :Y






Nu nog wachten tot m'n gebroken elleboog weer heel is. B|
 
Als ik zo het weerbericht lees wordt het aankomende dagen nog onwijs lekker motor weer, vooral aankomend weekend.

Geen idee hoe lang dat coaten duurt :+

Volgende week dinsdag als alles goed gaat, dan woensdag de boel in elkaar zetten, dan kan ik als alles meezit donderdag weer rijden.
|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan