Balen.. of niet? monster op 25kw problemen

Optisch zit er toch bijna geen verschil tussen een monster 600 of 900 :?
Je Breezáh matties zullen het verschil echt niet zien hoor _O-

Wel een rode kopen die zijn sneller!!!!

zie jij geen verschil tussen een 600 en een 900? ik wel.
Ik zeg alleen dat ik een gs500 etc bijzonder lelijk vind en ik daar mijn geld niet aan ga opmaken. Ik ben al paar maanden op zoek naar een motor dus weet ook wel wat ik wil, ook kwa budget etc.

en over breezah? waar haal je die wijheid vandaan? omdat ik dit een mooie motor vind en deze toevallig een ducati is ofzo?

en dan nog wat, wat is er nu minder raar? een 80pk fiets naar 34pk of een 120pk fiets naar 34pk?
 
zie jij geen verschil tussen een 600 en een 900? ik wel.
Dat zeg ik niet :z

Ik ben al paar maanden op zoek naar een motor dus weet ook wel wat ik wil, ook kwa budget etc.
:o Dan mag jij je inmiddels wel expert noemen!!!!!!! Jeetje zeg al een paar maanden :}

en dan nog wat, wat is er nu minder raar? een 80pk fiets naar 34pk of een 120pk fiets naar 34pk?
Niet raar hoor, mijn motor kan gewoon officieel op 25kw, loopt als een zonnetje :W

Heb je eigenlijk al een rijbewijs?? Ga anders eens proefrijden op een 600tje....
 
Mooi hoor, zo een Doekatie. Jammer dat 'ie stervensduur in onderhoud is en dat de levering van onderdelen inmiddels tot recordhoogten is gestegen.
 
nouja.. jammer dit..

ben vandaag naar motoport geweest voor een gele 900, dinsdag wordt ie gebeld voor een afspraak. had meteen naar een motorzaak moeten gaan, net het brommerforum hier dit 25kwforum. beetje gay dit
 
maare.. een 900cc op 25kw... volgens mij wordt dat sterk afgeraden omdat je niet meer voor uit komt :?

Niet alles geloven wat er geschreven wordt |(

nouja.. jammer dit..

ben vandaag naar motoport geweest voor een gele 900, dinsdag wordt ie gebeld voor een afspraak. had meteen naar een motorzaak moeten gaan, net het brommerforum hier dit 25kwforum. beetje gay dit

Veel plezier met je monster! :}
Hier wordt idd veel onzin geluld door jan en alleman, erg jammer aangezien de serieuze reacties hierdoor verwateren :z
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat er vaak op deze manier gereageerd moet worden op iemand.
Het is een normale vraag, waarover in de database niet veel te vinden is. Als iemand nou op een 900 wil rijden moet hij dat toch zelf weten? En hij mag zelf bepalen of hij een motor lelijk vindt of niet.
Zelf heb ik nog geen motor, maar wil ik een monster 600, en ook ik zal 25 kw moeten.
Dit is mijn mening hierover....

ciao :)
 
Ben wel benieuwd hoe je nu één en ander regelt.

Ondanks het feit dat je niet bepaald sportief "geholpen" bent, misschien toch niet onaardig om je bevindingen hier neer te plempen :) ?
 
ja ik ga hem zaterdag waarschijnlijk kopen.. 150 euro kost de begrenzing, via de vermogensuitdraai. ik ga het gewoon via die weg doen, het RDW heeft me zelfs gezegd dat dit een 'legale' manier is zolang de verzekering er maar mee akkoord gaat natuurlijk en zij een verklaring afgeven
 
IS het dan niet verstandig om éérst even te checken óf er wel iemand is die zo'n Ducati M900 wil verzekeren voor 25 KW? Meestal gaat het v erzekeren op nieuwprijs en op cilinderinhoud.

Duur geintje voor jou gok ik -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan