Balen van het weer

:( Moet werken |( ... Lekker (verfrissend) ritje zit er dus sowieso niet in ...
 
Ow, das erg populair momenteel geloof ik.

Duderuud en een andere vriend van mij hebben deze week ook al een bijna nieuwe achterband op die manier verpest. Erg zonde. :(

Ben ik een vriend van je? :P

Of ben je mij gewoon vergeten? (bij mij was het glas trouwens :( )
 
Vandaag een lekkere toertocht gereden, geen spatje regen gezien tijdens de tocht zelf. Flink wat wind, maar rij op een zware machine dus dat ging ook allemaal goed. Gewoon weer een dagje genoten. :]
 
Gisteren (zaterdag) me helemaal zeiknat laten regenen (naar de camping) in de veronderstelling dat het in de middag beter zou worden. (rasoptimist) Aan het einde van de middag weer er achter komen dat het weer écht shit is en dan toch maar weer door de regen naar huis. Thuis blijkt je rijbewijs een nat vodje te zijn en werkt de afstandbediening van de auto niet meer door het vele water. (kon ook gewoon mijn regenoveral aan doen, maar wist zeker dat het mooi weer zou worden) |(

Vanmorgen er maar vanuit gegaan dat het nog steeds shit-weer zou zijn (dank u o grote Peter Timofeef en oooeet mâân of hoe je dat ook maar uit spreekt). Dus met kinders op stap in de auto.

Kom de hele dag de ene na de andere motor tegen onderweg en (bijna) geen regen. Hooguit wat wind. Dus met een (verwrongen) lach op me gezicht met vrouw en kinders rondgetoerd...
 
Gisteren wel een flike bui op m'n kop gehad, maar het was een goede test voor mijn nieuwe jas en broek. Die bleken inderdaad prima waterdicht, nergens last van.
Was alleen zo stom om mijn zomerhandschoenen aan te hebben, en dus wel zeik natte handen ;(

vandaag een ritje naar rotterdam. Wel wat regen toen ik de beneluxtunnel uit kwam, maar verder meer last van de wind(stoten) dan van de regen.

S'middags wel mijn motor ontdaan van de viezigheid die er gisteren allemaal tegen aangespat was. Wordt weer poetsen ;-)
 
Vandaag de OBBT (oude brikken bloesem tour) gereden.
Twee buien gehad en een hoop wind. En ook nog een beetje zon!
Ondanks dat heel leuk rondgereden in de Alblasserwaard!

Motor vies? Gewoon schoonmaken! Poetsen en vegen hoort erbij.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan