Balen van het weer

Regen deert me niet. Ik haak wél af bij gladheid, storm, en antarctische temperaturen (-20 c en lager) :P
 
.... echt mooi weer om al die dingen te doen waar je met mooi weer geen zin in hebt. En als het dan weer mooi weer wordt, is het lekker klaar en kun je de hele dag toeren :] :+
 
...om aan de CBR site te werken ;)
...om de CBR te poetsen
...om de boel eens op te ruimen
ach, er valt altijd wel iets te verzinnen, maar toch is alles minder leuk dan toeren!!
 
Kan CBR wel poetsen maar staat niet bij mij..... Balen! Site is echt leuk geworden. Er reageren ook al mensen op het forum (op de site). ;)
 
Ben net terug van een rondje rijden, maar echt tot op het bot nat geregend.

Ik MOEST even rijden, was al 2 weken geleden.. :(
 
na
gif_palacera24.gif
komt








gif_palacesu14.gif
 
ik had een uitnodiging in de bus gekregen van mijn hondadealer om rond 15u00
bijeen te komen met alle sp1-sp2's die hij verkocht heeft in de jaren van hun bestaan.
deze zouden dan voor zijn winkel geplaatst worden omdat hij het wel knap zou vinden voor zijn opendeurdag.
k had gebeld, er is niemand komen opdagen met dit k*tweer.
 
Niet wezen rijden, moet me verjaardag vieren. |(

Gefeliciteerd !!

[me]Flow die morgen graag het rondje regio met de Ducati club wil rijden maar zich nu afvraagt of het morgen nog een beetje te hachelen zal zijn :(
[/me]


Kl*te weer :( , De Duc is in topconditie en dan kun je niet rijden.....
 
Net nog even een minuutje of twintig gereden. Ja, je wordt er wel (heel erg) nat van, maar verder gaat het best. :) Gewoon rustig aan doen en dan komt dat best goed.

Overigens, valt het morgen nog wel mee als je de radio moet geloven. 's Ochtends droog en 's middags kans op een bui. Een stuk beter als vandaag dus.
 
Eerste les in de regen gehad, bah! Ik ga maar emigreren, zat te denken aan florida ofzo...

Daar kan het ook regenen ... veel harder nog dan hier :P

Heb aan het begin van de middag nog een kleine 100 km gereden. Ondanks de (toen nog) lichte regen heb ik me prima vermaakt. Die BT012ss geeft zo verschrikkelijk veel vertrouwen en grip :}

Achteraf had ik beter thuis kunnen blijven ... schroefje in m'n achterband gereden ;( Die band was er donderdag pas opgekomen ;(
 
Op zaterdag 26 april 2003 19:36 schreef Joris het volgende:Achteraf had ik beter thuis kunnen blijven ... schroefje in m'n achterband gereden ;( Die band was er donderdag pas opgekomen ;(
Ow, das erg populair momenteel geloof ik.

Duderuud en een andere vriend van mij hebben deze week ook al een bijna nieuwe achterband op die manier verpest. Erg zonde. :(
 
Echt weer om.... om..... tja....
te kantklossen :? .... :P ....

Vandaag, wederom eraan herinnerd met het natte weer, bij het optrekken dat ik een nieuwe achterband nodig heb..... *D .......i'm spinning around.... 8-) ....
 
Nog net kunnen rijden voordat het begon te regenen.....
Nu maar hopen dat het maandag beter is als ik af moet rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan