Hoi,
tsja, ik dacht winterperiode, kerstvakantie, dus es ff wat sleutelen aan die fiets (\'t is hard nodig)(en dan bedoel ik m\'n EX500) \
Ervaring was er niet, maar kennis wel. Dus kleppen gesteld, bougies vervangen, luchtfilter geinspecteerd en nog wat met de hoofdsproeiers geprutst. (maar da\'s een ander onderwerp)
Nu komt de volgende klus, en de manual doet daar heel gewichtig over.... balhoofdlagers vervangen.
Er zit zo\'n fijne deuk in de kogellagerschalen (vermoed ik, want hij heeft een onwijs dood punt)
Dus ik bij de motorshop conische lagers gehaald.
Maar nu moet de boel nog open en vervangen worden.
Iemand suggesties over hoe ik dit moet aanpakken? Waar ik op moet letten en, of ik nog speciaal gereedschap nodig heb?
tsja, ik dacht winterperiode, kerstvakantie, dus es ff wat sleutelen aan die fiets (\'t is hard nodig)(en dan bedoel ik m\'n EX500) \
Ervaring was er niet, maar kennis wel. Dus kleppen gesteld, bougies vervangen, luchtfilter geinspecteerd en nog wat met de hoofdsproeiers geprutst. (maar da\'s een ander onderwerp)
Nu komt de volgende klus, en de manual doet daar heel gewichtig over.... balhoofdlagers vervangen.
Er zit zo\'n fijne deuk in de kogellagerschalen (vermoed ik, want hij heeft een onwijs dood punt)
Dus ik bij de motorshop conische lagers gehaald.
Maar nu moet de boel nog open en vervangen worden.
Iemand suggesties over hoe ik dit moet aanpakken? Waar ik op moet letten en, of ik nog speciaal gereedschap nodig heb?
Laatst bewerkt: