Balhoofdpen maken (draaien)

maessen

Rookie
6 feb 2007
9
0
Wie kan mij helpen aan een balhoofdpen.

Ik wil een Kawa KLX 650 Vork op een KLR zetten.

Echter de KLR balhoofdpen is langer en vastgelast op de kroonplaat.

De KLX is geperst, maar te kort.

Wie kan een balhoofdpen voor mij draaien?
 
Hoezo?
Je moest eens weten hoeveel Streetfighter-mannen dat doen.
Als het gewoon goed gebeurt is er niks aan de hand hoor. O-)

Je moest ook eens weten hoeveel streetfighter mannen geen vestand van zaken hebben, en alleen maar een mooie motor kunnen maken, hoe dat tot stand komt is vaak helemaal niet belangrijk.
En nogmaals, een gelaste balhoofdpen is gewoon niet goed, en valt ook niet goed te praten :N
Als iedereen bij het ontbijtje een lepel arsenicum naar binnen slikt, wil dat nog niet zeggen dat dat dan ook goed is!
Gebruik je hersenpan, en blijf van gelaste balhoofdpennen af!
 
Hahaha Ik bedoelde dat de balhoofdpen aan de kroonplaat is gelast bij een ORIGINELE KLR.

Bij de KLX is hij geperst. Ik wil een nieuwe laten draaien van staal en in dit balhoofd laten persen.

NIKS LASSEN! :]
 
Zelfs TS zegt het al.
''bij een orginele KLR is ie aan de kroonplaat GELAST'', dus zo gevaarlijk en slecht is een gelaste balhoofdpen niet hoor.

Sjezus ,het lijkt wel of ik een moord begaan heb hier.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs TS zegt het al.
''bij een orginele KLR is ie aan de kroonplaat GELAST'', dus zo gevaarlijk en slecht is een gelaste balhoofdpen niet hoor.

Sjezus ,het lijkt wel of ik een moord begaan heb hier.

Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik ging ervan uit dat de pen ergens in het midden doorgezaagd werd, verlengd of verkort werd, en daarna weer aan elkaar gelast.
Maar als het gaat om het vastzetten aan de onderzijde van het T-stuk, zie ik geen probleem, mits netjes gedaan natuurlijk..........
Persen blijft mijn voorkeur houden, dit omdat een las altijd wilt werken, en de materiaaleigenschappen plaatselijk veranderen vanwege de hitte van de las.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan