balls are freezing off

wordt het tijd voor de winterhandschoenen??

  • ja

    Stemmen: 23 25,8%
  • nee

    Stemmen: 49 55,1%
  • alleen s

    Stemmen: 17 19,1%

  • Totaal aantal stemmers
    89

tyler99

MF veteraan
6 jan 2004
3.037
0
zevenbergen
Ik pak net mijn motortje uit de schuur om een stukkie te gassen.....valt me 1 ding wel erg op.......


My balls are freezing off...!!!!!!


Word het nu dan tijd om de winteruitrusting te voorschijn te rukken of vinden jullie het nog wel gaan nu.....(wat een helden)


(Ik ga toch wel rijden,hoor....maar w8 nog even een paar uurtjes..) :z
 
Was vanmorgen al om 05:45 uur op pad met de motor :X Heb geen last gehad van koude handen. Enige wat een beetje fris was was mijn bovenlichaam ahd mijn jas niet goed dicht gedaan :)
 
wanneer men rijd met spijkerbroek, tip; regenbroek aantrekke deroverheen ;)


ohja en je balle kent ook gewoon wa sokke derbij douwe?










:+
 
Hou jij de weersberichten nooit bij dan??
Staan toch altijd temperatuurtjes bij hoor..

Als t die nacht graad of 4 a 5 is geweest is t smorgens vroeg ook nog steeds .. :X
 
Was vanmorgen al om 05:45 uur op pad met de motor :X Heb geen last gehad van koude handen. Enige wat een beetje fris was was mijn bovenlichaam ahd mijn jas niet goed dicht gedaan :)



HELD!!!geen koude handen???heb gisteravond nog gereden(met zomerhandschoenen) en toen had ik al kouwe knuisten ....en nu is het veel kouwer...
 
Ik pak net mijn motortje uit de schuur om een stukkie te gassen.....valt me 1 ding wel erg op.......


My balls are freezing off...!!!!!!


Word het nu dan tijd om de winteruitrusting te voorschijn te rukken of vinden jullie het nog wel gaan nu.....(wat een helden)


(Ik ga toch wel rijden,hoor....maar w8 nog even een paar uurtjes..) :z




WATJE :+
 
het was idd best koud vannacht met alleen een leren pak aan :X


toch maar weer es m'n wintermeuk tevoorschijn gaan halen :P
 
Zometeen de duc pakken, gewone lerenpak aan en een uurtje of twee rond toeren. Daarna in bad om lekker op te warmen.....
 
De winterhandschoenen komen pas als de temperatuur onder het vriespunt gaat, tot dan blijft ik lekker met mijn zomer handschoenen rijden.
 
My balls are freezing off...!!!!!!
Raar...daar heb ik nou nooit last van... :9

Wat heeft dat trouwens te maken met het dragen van winterhandschoenen :?
of jij stopt natuurlijk je handschoenen ergens anders als om je handen :+

[me]Cadcatz gaat binnenkort andere handschoenen kopen
[/me]

Ik rijd nu al 1,5 jaar met zomerhandschoenen, ook de winter door, en dat was toch best wel fris soms... :o

@Aspencade: Wanneer doen we nou die "M-F goes USA Meeting" ??


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan