balls are freezing off

wordt het tijd voor de winterhandschoenen??

  • ja

    Stemmen: 23 25,8%
  • nee

    Stemmen: 49 55,1%
  • alleen s

    Stemmen: 17 19,1%

  • Totaal aantal stemmers
    89
haha ben net terug van een ritje van uhm... 9KM met mijn zxr 750, en vind ut totaaal niet koud nog, of jij bent een sissy of ik ben gewoon een bikkel :+ hmm met me brommer reed ik ook altijd naar school met -5 ofzo, en dat ging ook altijd prima.

Zolang het niet regent vind ik het goed (al heb ik ook liever 25 graden ofzo, maar dit gaat ook prima hoor :P ).

Het hoort allemaal bij het motorrijden (en al helemaal omdat ik geen autorijbewijs heb dus heb geen keus :P )
 
Ik pak net mijn motortje uit de schuur om een stukkie te gassen.....valt me 1 ding wel erg op.......


My balls are freezing off...!!!!!!


Word het nu dan tijd om de winteruitrusting te voorschijn te rukken of vinden jullie het nog wel gaan nu.....(wat een helden)


(Ik ga toch wel rijden,hoor....maar w8 nog even een paar uurtjes..) :z



pffffffffff

de meeste mensen liggen nog op het strand en jij zeurt over bevroren ballen? :X


:+
 
Betrapte mezelf er vanmorgen op stilstaand bij een stoplicht da'k mijn handen al aan het cilinderblok aan het warmen was. Sja... Vrees dat morgen de winterhandschoenen wel weer aan moeten.

Geen kouwe ballen. Die hangen doorgaans ook niet aan het stuur in de rijwind. Misschien scheelt dat :+
 
Is het koud dan :?

Rij nog gewoon in m'n textiel pak zonder binnenvoeringen.
Daaronder korte broek en t-shirt. Lekker warm nog. Alleen ga ik toch
m'n kolletje beginnen aandoen.
 
Net een kort ritje van Beverwijk naar Zandvoort gemaakt. Ja..het wordt kouder. Maar het is nog goed te doen (kep ook goeie kleding vind ik). Maar WAT mij opviel..dat er om half twaalf 's avonds nog zoveel motorrijders op de weg zijn. Zowel op de snelweg als in de stad (Beverwijk). Ben er zeker een stuk of 8 tegen gekomen. En dat op zo'n kort stukkie.
 
Net een kort ritje van Beverwijk naar Zandvoort gemaakt. Ja..het wordt kouder. Maar het is nog goed te doen (kep ook goeie kleding vind ik). Maar WAT mij opviel..dat er om half twaalf 's avonds nog zoveel motorrijders op de weg zijn. Zowel op de snelweg als in de stad (Beverwijk). Ben er zeker een stuk of 8 tegen gekomen. En dat op zo'n kort stukkie.


Mja, het was lekker weer vandaag. Misschien veel mensen de na het werk hun misschien laatste ritje van dit seizoen willen maken.
 
hmm, wat is het verschil tussen zomer en winterhandschoenen eigenlijk. wist nog niet eens dat da bestond.
kheb er nog geen last van hoor. pas als het onder 0 begint te komen ga ik eens nadenken over andere kleding. maar een fatsoenlijke winter zit er echt niet in dit jaar. dan weten jullie dat
tong.png


en weer ontop :+
 
hmm, wat is het verschil tussen zomer en winterhandschoenen eigenlijk. wist nog niet eens dat da bestond.
kheb er nog geen last van hoor. pas als het onder 0 begint te komen ga ik eens nadenken over andere kleding. maar een fatsoenlijke winter zit er echt niet in dit jaar. dan weten jullie dat (Afbeelding)

en weer ontop :+


Zomerhandschoenen zijn hele dunne. Bestaan meestal alleen maar uit de protectie (leer) en een heel dunne binnenvoering.
Winterhandschoenen zijn meestal waterdicht, en hebben een hoop thermospul erin.
Best is zo lang mogelijk met je zomerhandschoenen te rijden, dat rijdt namelijk veel fijner. Met winterhandschoenen ben je veel gevoel kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan