Bambitreffen Weert: Inschrijving is nog open!

Piero

MF'er
16 jan 2008
35
0
Weert (Limburg, NL)
Het Bambitreffen in Weert viert zijn 7e Lustrum. Voor de 35e keer is het natuurlijk extra feestelijk, o.a. met een band op zaterdagavond. Zijspanrijders kunnen gratis inschrijven, solorijders voor een tientje! Kinderopvang is gratis voor het hele weekend en consumpties kosten slechts 1 Euro!
Er zijn nog enkele tientallen plaatsen vrij! Kijk op www.mikethebike.nl bij "bambitreffen" en schrijf in!

O ja, zoals altijd natuurlijk het heeeeeeele pinksterweekend (van vrijdag 29 mei 14:00 uur tot maandag 1 juni 12:00 uur)
full
 
Laatst bewerkt:
Het Bambitreffen in Weert viert zijn 7e Lustrum. Voor de 35e keer is het natuurlijk extra feestelijk, o.a. met een band op zaterdagavond. Zijspanrijders kunnen gratis inschrijven, solorijders voor een tientje! Kinderopvang is gratis voor het hele weekend en consumpties kosten slechts 1 Euro!
Er zijn nog enkele tientallen plaatsen vrij! Kijk op www.mikethebike.nl bij "bambitreffen" en schrijf in![afbeelding]
Hey Piero,

En wanneer mag dit Bambi-treffen dan plaatsvinden?! Ik zie het zo 1,2,3 nergens staan...

Houdoe
 
Hoi Roelibaldi, goeie tip! Ik heb het er intussen bijgezet: met Pinksteren (29 mei tot en met 1 juni)
Ok...dan kan ik misschien wel efkes voorbij komen daar! :Y

Enne....ze zoeken vast geen bandje meer voor het treffen?!?
Zoja, dan weet ik wel een vette band..... *O*
 
Kom gerust en maak er een feest van! Een band hebben we elk lustrum jaar (dit jaar dus ook) maar die ligt al laaaaaaaang vast want we moeten er ook laaaaaaang voor sparen!
Vergeet de voorinschrijving niet, anders sta je voor een gesloten deur!
;)
 
Laatst bewerkt:
Kom gerust en maak er een feest van! Een band hebben we elk lustrum jaar (dit jaar dus ook) maar die ligt al laaaaaaaang vast want we moeten er ook laaaaaaang voor sparen!
Vergeet de voorinschrijving niet, anders sta je voor een gesloten deur!
;)
Kijk Piero....dat is het voordeel als je mijn band boekt: niet duur, maar wel heeeeel veel band!!!

Denk er maar eens over na voor een volgend treffen! 't Is stevige maar zeker wel toegankelijke rock die het goed blijkt te doen bij "biker-publiek"

:W
 
Piero, misschien kun je in het kort het programma van het Bambitreffen weergeven, voor de mensen die geen zin hebben om het hele verhaal te lezen.
 
Ja hoor:

Datum: 29 mei t/m 01 juni (pinksterweekend)
Locatie: Lozerweg 118a in Weert

Vrijdag vanaf 14.00 uur geopend
Vrijdagavond feestavond met Disco
Zaterdag feestavond met Disco en band (Manilla)
Zondagochtend 1e Bambirit omgeving Weert met zijspannen en solomotoren
Zondagmiddag 2e Bambirit Weert-Echt met zijspannen en solomotoren
Zondagavond feestavond met Disco
Maandag 12.00 uur einde

Hele weekend kinderopvang (ook 's nachts)
Hele weekend Barbeque en genoeg te eten en te drinken (consumptieprijs € 1,=!)
Inschrijving € 10,= p.p. (Voorinschrijving via http://www.mikethebike.nl/Bambitreffen.html )
Voor zijspanrijders gratis!!! *O*
 
Hey Piero,

Ik heb het erg druk dat weekend en moet onder andere de 1e Pinksterdag zelf optreden met mijn band. De maandag daarentegen heb ik misschien wel even de tijd om de motor uit de schuur te trekken, maar heb dan helaas maar een paar uurtjes de gelegenheid om te gaan rijden. Gelukkig is Weert niet zo heel ver bij mij vandaan, maar wat moet je aan entrée betalen als je maar een klein dagdeel kunt komen?!?
 
Hallo Roelibaldi

Ik weet niet of het nog zin heeft om op maandag te komen. Om 12.00 uur moet iedereen vertrokken zijn en we rijden op maandag ook geen toertocht of zo...

Ff langskomen kan altijd, als je wil zal ik de mensen bij de entree vertellen dat je komt, en dan hoef je niks te betalen. Maar de tap is al dicht en iedereen is aan het inpakken. Wijzelf zijn druk alles op te ruimen. Betere tip: Hou 'm vrij voor volgend jaar!

Veel succes met je optreden zondag!

Piero ;)
 
Hallo Roelibaldi

Ik weet niet of het nog zin heeft om op maandag te komen. Om 12.00 uur moet iedereen vertrokken zijn en we rijden op maandag ook geen toertocht of zo...

Ff langskomen kan altijd, als je wil zal ik de mensen bij de entree vertellen dat je komt, en dan hoef je niks te betalen. Maar de tap is al dicht en iedereen is aan het inpakken. Wijzelf zijn druk alles op te ruimen. Betere tip: Hou 'm vrij voor volgend jaar!

Veel succes met je optreden zondag!

Piero ;)
Hey Piero,

Dat is verrekte jammer!
Ik zit zelf potdicht met het pinksterweekend, mede door het optreden, maar ik zal volgend jaar eens proberen of ik dan het weekend vrij kan houden!

Maar misschien is het de moeiete waard als we eens serieus babbelen over het bekijken naar de mogelijkheid dat ik er met mijn band kom spelen. Het is een verrekte goede live-band met zeer ervaren muzikanten (we hebben in 2003 nog op Bospop gespeeld!) en zeer belangrijk voor jullie: we zijn verre van duur!
Ik zou het zeker eens voorleggen bij de organisatie (maarja, ik ben dan ook niet neutraal in deze kwestie)....we spelen ook bijna elk jaar wel eens bij de HDC in Weert (of eigenlijk Zwartbroek) dus daar kun je eens refenrenties vragen....ze zijn altijd erg tevreden!!!

Ik hoop van je te horen!!!!!!

Later en misschien tot maandag!

Roel
 
Hallo Roel,

We hebben meestal een band om de vijf jaar (de lustrumjaren). Lastige keuze, want we hebben publiek van zuigeling tot ver over het pensioen. We zoeken normaal gesproken een band met een vrij breed repertroir. Dit jaar bijvoorbeeld Manilla ((http://www.manilla-band.com). Eind 2013 gaan we pas weer op zoek naar een band. Geeft je wel nog jaren de tijd om de sfeer eens te komen proeven en lekker feest te vieren. Overigens… HDC Weert kent ons treffen vast ook wel.

Ik ga afmelden, want vanmiddag barst het al los

Groeten,

:) Piero
 
Terug
Bovenaan Onderaan