Ban techniek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben alleen maar benieuwd of ik ooit weer op techniek kom,ik heb reeds een ban namelijk,ik vind het al vrij lang,vandaar mijn vraag
 
Nee dat ga ik niet doen,volgens mij liggen wij elkaar niet echt,en ik houd niet van dingen achter de schermen houden,ik heb niks te verbergen
Sowieso gaat daar hier ook niet inhoudelijk op gereageerd worden, dat is in strijd met de AVG
 
Nee dat ga ik niet doen,volgens mij liggen wij elkaar niet echt,en ik houd niet van dingen achter de schermen houden,ik heb niks te verbergen
Toch moet je dat zo doen.
Ik ben een tijdje geleden op de hoogte gesteld dat er het een en ander gaat veranderen in Techniek, maar van een ban Techniek had ik nog niet gehoord.:P Het is de bedoeling dat Techniek gevrijwaard gaat worden van niet ter zake doende opmerkingen. Blijkbaar waren jouw schrijfsels niet ernstig genoeg voor een algehele ban.
 
Toch moet je dat zo doen.
Ik ben een tijdje geleden op de hoogte gesteld dat er het een en ander gaat veranderen in Techniek, maar van een ban Techniek had ik nog niet gehoord.:P Het is de bedoeling dat Techniek gevrijwaard gaat worden van niet ter zake doende opmerkingen. Blijkbaar waren jouw schrijfsels niet ernstig genoeg voor een algehele ban.
Of het was zo ernstig dat ik een algehele ban heb
Als een grap al niet meer kan
 
Exact, als je een ban hebt kun je ook hier niet reageren. En inderdaad is je afbeelding dan oranje, met Banned erin. En dat is het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan