ban voor Maximum en Revolution

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over Rev kan ik het wel met je eens zijn, over Maximum niet. Bij Rev heb ik het idee dat ie alleen maar zo reageert om de boel te jennen, maar "in het echt" waarschijnlijk een braaf mannetje is.

Maximum is denk ik zoals ie post, en daarom kan ik het van hem wel hebben.
 
Yeah... weer een chips en bier topic :} Moet nie gekker worden :+
O ja, ff on topic, Rev & Max niet bannen, heb me in tijden niet zo op M-F vermaakt ;)
 
er moet helemaal niemand geband worden , gelul allemaal , we lijken wel kleine kinderen. mods moeten hun verantwoordelijkhied kennen , kunnen ze die niet dragen hup inleveren die titel...
ik hoor nooit iemand over orpheus klagen :?
 
Over Rev kan ik het wel met je eens zijn, over Maximum niet. Bij Rev heb ik het idee dat ie alleen maar zo reageert om de boel te jennen, maar "in het echt" waarschijnlijk een braaf mannetje is.

Maximum is denk ik zoals ie post, en daarom kan ik het van hem wel hebben.

ik vind het gewoon nergens opslaan dat ze poets voor hoer gaan lopen uitschelden.
en dat gescheld met kanker slaat al helemaal nergens op. je zult maar iemand hebben die het heeft of er aan overleden is. dan is dat heel pijnlijk hoor
en daar kan ik me dus boos over maken


laatst in een of ander topic werd iemand ook voor hoer uitgescholden dan halen de modjes de tekst wel gelijk weg, maar bij rev en maximum niet. dat vind ik dus ook niet kunnen.
 
Even back on-topic, Waar gaat het in deze uitzending van Top Gear over?

Ps. kan ik hier ook mijn zelfgestylede NFS-Underground auto's posten??? :P
 
Op zondag 28 december 2003 19:29 schreef fast lady het volgende:ik vind het gewoon nergens opslaan dat ze poets voor hoer gaan lopen uitschelden.
en dat gescheld met kanker slaat al helemaal nergens op. je zult maar iemand hebben die het heeft of er aan overleden is. dan is dat heel pijnlijk hoor
en daar kan ik me dus boos over maken
Ze is al weg. En komt – naar eigen zeggen – ook niet meer terug.
Het gescheld is dus afgelopen.
 
Als je problemen hebt met users moet je maar een mailtje sturen naar een mod of naar crew@motor-forum

liefst een beetje ondersteund door bewijsvoering, dan zien wij wel wat we er aan kunnen doen

Ze op deze manier voor lul zetten is ook alles behalve
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan