Banaanscore op motorforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
1
Hallo MF'ers en ander gespuis.

Kijk ik voor de grap een bij mijn eigen profiel en dan staat er bij dat ik een banaanscore heb van 47%.

VRAAGJE............

WAT The f*$# is banaanscore????????????
En is die 47% dan hoog of laag.....

Bij antwoord op bovenstaande diepzinnige vragen zal ik dan of helemaal uitzinnig van vreugde zijn of zal ik triest en gedeprimeerd het weekend ingaan. wellicht dat ik bij de 2e optie mijn MF leven ernsig moet beteren.
 
Gelezen in FAQ ;)

Wat houdt Banaanscore in?
De Banaanscore (te vinden in je profiel) is een percentage wat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen. Iemand die heel veel post in de echte motorfora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is de score lager. Je kan de score alleen maar verhogen door meer over motoren te posten. Als je minder dan 30 posts hebt is je score altijd 0%.
 
ooooooooooooooooohhhhhkkkeeeeeee.........ddussssssssssssssssssssssss........

Realiseer ik mij in een keer dat dit soort berrichtjes dus erg dodelijk zijn voor mijn banaan...!!!!!!!!!!!!!!###***************** (gil!!......)

Snel kappen dan

Tanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan