band- contro-waar de hele familie iets aan heeft ?

oldtimer

Die hard MF'er
13 jul 2003
388
0
Ja bandenspanning controleren, waar de hele familie iets aan heeft.
als je aan nieuwe fietspomp toe bent ,of er nog geen een hebt, koop
dan een fietspomp die mountine bikers en race fietser ook gebruiken
namelijk met een 10 druk barometer er op, en met een dubbele ventiel
voor verschillende ventiel maten ,motor banden hebben een gemildelde
druk van zo 2 Bar, ( race fietser gaan ruim tot 7 Bar) dus thuis voor het rijden gaan (koude banden) makkelijk te controleren voor de juiste spanning
.
Ps, er zullen wel MF zijn die denken ? slaat weer op hol . maak je
borts dan maar nat, want er komen nu regematig tips van
groetjes allemaal . :] :] ;} :] ik begin al te oefenen met smile ?
 
Laatst bewerkt:
<snip>

Ps, er zullen wel MF zijn die denken ? slaat weer op hol . maak je borts dan maar nat, want er komen nu regematig tips van ?

[me]cham2 denkt :? :?
[/me]


<snip>

Ik begrijp niet alles wat je zegt (vooral dat laatste opmerking... :? ) maar goed...

Ik heb thuis een goede fietspomp, met dubbele aansluiting, met bandenspanning control enz. Waardeloos...(de bandenspanning control dan)...echt. Het is een dure fietspomp en werkt prima maar de bandenspanning control is niet nauwkeurig. Ik vertrouw het voor geen meter. Gebruik gewoon een digitale bandenspanningsmeter dat je voor 14 euro oid kan kopen bij Halfords of waar dan ook. Kleine, handig, nauwekeurig. Perfect.
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook tips waar echt de hele buurt wat aan heeft? Daar zit ik namelijk op te wachten. Liefst het hele stadsdeel eigenlijk. Met 1 aankoop dus.
 
Heb je ook tips waar echt de hele buurt wat aan heeft? Daar zit ik namelijk op te wachten. Liefst het hele stadsdeel eigenlijk. Met 1 aankoop dus.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan