band plakken op zondag

eggman

Die hard MF'er
2 dec 2008
589
0
Ede (Gelderland)
Kom net de schuur in om een stukkie te rijden zit er een nietje in mijn achterband. Weet iemand in de omgeving Ede een adresje om op zondag je band te laten plakken.
Heb begrepen dat als je hem van binnenuitplakt het geen probleem is itt een parapluutje.
 
das mooi :+
wat heb je er aan gedaan dan? :?
kennis kende weer iemand die toevallig iemand kende die aan het werk was op een plek waar een bandendemonteerapparaat stond. klninkt vaag maar het werkte wel. Plakker aan de binnenkant en voilla. Hoop wel dat het geen problemen geeft op hogere snelheden.
Bandje was net nieuw, diablo rosso.
Iemand ervaring met levensduur na plakken?
 
Flinke nieten?

BigStapleBoardTN2.jpeg


Met zo'n klein prikje zal een plakker het wel doen. Anders moet er echt gevulkaniseerd worden.

Oja, enne... goed plakken en hij is net als nieuw. Oprijden dus idd!
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat je je band heb laten plakken met een fietsbandplakker?????
En hoop dat de band wel goed is bekeken door een deskundige ivm beschadigde koordlagen, en dat de inrijding ook is dicht gevulcaniseerd.
Als je in de regen rijd wil je niet weten met wat voor een kracht het water door de inrijding wordt geperst.
Zal iet de eerste keer zijn als ik een zodanig gerepareerde band tegenkom waar de plakker is stukgescheurd.
 
Ik hoop niet dat je je band heb laten plakken met een fietsbandplakker?????
En hoop dat de band wel goed is bekeken door een deskundige ivm beschadigde koordlagen, en dat de inrijding ook is dicht gevulcaniseerd.
Als je in de regen rijd wil je niet weten met wat voor een kracht het water door de inrijding wordt geperst.
Zal iet de eerste keer zijn als ik een zodanig gerepareerde band tegenkom waar de plakker is stukgescheurd.

_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan