Banden FireBlade

Moosje

Rookie
19 apr 2004
22
0
Misschien kan iemand mij informeren over de bandjes voor mijn FireBlade uit "94. Achterbandje moet worden vervangen, en wilde weten wat voor moois jullie er onder hebben liggen.

O ja, als je goedkoop adresje hebt... GRAAG!!

Hoor allen BT020 en Diablo voorbij komen, ook bij andere forums. Wat voor prijzen moet je aan denken eigenlijk?

Met een beetje rondbellen zit er nogal wat verschil in.............ik gaat gewoon naar m'n vaste adres, waar ik overigens wat meer kwijt ben als bij b.v. www.debandenman.nl
Maar daar krijg ik gewoon meer service / theetje / snoepie / internet / geouwehoer / gratis omeenhoekjeopblaasdingetjes enz. :P

Denk dat het wel goed komt met die Diablo's. Hoor net dat Pirelli's bij MVM in Soesterberg: achterband halen, voorband gratis is... Ga maar even met die luitjes bellen. Helemaal omdat mijn Michelin band maar heeft besloten om niet meer op spanning te blijven, 0.7bar is toch echt te weinig om lekker mee rond te crossen.

Bedankt voor de tip over de Bandenman, maar ga echt niet zelf aan de weer om dat rubber er om te wrikken... Lui geboren denk ik.

Bladezzzz gracias!! :}

Heb sinds gisteren de Diablo gehaald en maar meteen voor gezorgd dat dat vieze "fabriekslaagje" eraf is. Zal vanavond eens kijken hoe het rijdt. Heb wel het gevoel dat ie op de snelweg minder nerveus is dan die Pilot Sport die erop zat, da's al voordeel!

Wel jammer als je je motor wegbrengt voor alleen een achterbandje is dat ze meteen vaststellen dat je een fiets hebt gekocht waar echt alles aan fout is... Als ik dat zou willen zou ik wel naar de Kwik-Fit gaan! Maar ja, laat het toch maar weer maken, beter wat centen kwijt dan dat je je beestje straks afschrijft en jezelf erbij.

Voorbandje gaat ook een Diablo worden.

Terug
Bovenaan Onderaan