Banden kopen in Duitsland

Tja, als je vlak bij de grens woont dan heb je de mogelijkheid om ook bij de buren te shoppen O-) ! En dat kon wel eens heel goedkoop zijn. Zo heb ik in Duitsland Bridgestone BT-010 setjes gezien (nieuw) voor €250,-....
In Nederland is zo'n setje zomaar €400,-.
Laat de Duitse prijs excl. montage zijn, dan kan er hooguit €40,- bij komen.

Iemand dezelfde ervaring? Zie ik iets over het hoofd :?


waar was dit dan ?
 
Je moet het natuurlijk zelf weten waar je koopt maar een setje bt011/010 heb ik nog wel ruim 40euri goedkoper }) zie www.debandenman.nl, restpartij. Ja er komt dan wel 10euro verzendkosten bij ;) .

P.S. Met mynetmoto (markus) heb ik persoonlijk al eens slechte ervaringen gehad (prijs bij offerte was erg veel anders dan bij order en dat binnen 3 dagen tijd). En ja het is natuurlijk vandaag de dag een concurrent van mij maar het is wel een feit en meerdere mensen kunnen dat bevestigen

You have meel :P
 
Je moet het natuurlijk zelf weten waar je koopt maar een setje bt011/010 heb ik nog wel ruim 40euri goedkoper }) zie www.debandenman.nl, restpartij. Ja er komt dan wel 10euro verzendkosten bij ;) .

P.S. Met mynetmoto (markus) heb ik persoonlijk al eens slechte ervaringen gehad (prijs bij offerte was erg veel anders dan bij order en dat binnen 3 dagen tijd). En ja het is natuurlijk vandaag de dag een concurrent van mij maar het is wel een feit en meerdere mensen kunnen dat bevestigen
Ik heb je al een e-mail gestuurd, maar duurt ff voordat je reageert }) ....
Als jij voor (nagenoeg) dezelfde prijzen kunt leveren als Mynetmoto c.q. motorradreifendirekt, dan ben jij het mannetje (en ik kom ze wel ophalen in Duiven ;) )
 
Ik heb je al een e-mail gestuurd, maar duurt ff voordat je reageert }) ....
Als jij voor (nagenoeg) dezelfde prijzen kunt leveren als Mynetmoto c.q. motorradreifendirekt, dan ben jij het mannetje (en ik kom ze wel ophalen in Duiven ;) )

Hijs idd niet echt vlug, zou hij uitverkocht zijn :? :P
 
waar was dit dan ?
Mynetmoto levert BT-010 voor ongeveer €243 ,- per set (in 110/70/17 en 160/60/17).
De Pirelli Diablo is zelfs nog goedkoper, €228,- per set (ook in bovengenoemde maten dan hè!).

Prijs is excl. €8,- verzendkosten (maar daarvoor komt het dan wel uit Duitsland (Bayern) vakantie... eeeuh bandenman!) :+
 
Ik heb laatst in Kevelaer een BT 010 160-65-17 gehaald.
Die koste mij daar 155 euro en ik geloof 10 euro voor monteren..

Dat is dezelfde prijs als de banden man vraagt maar daar moet je nog iemand zoeken die hem monteert...
En krijg je dan een goede band???
 
Bandjes zijn binnen O-) ....
Incl. montage- en verzendkosten 55 pleuri bespaart... :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Tja, als je vlak bij de grens woont dan heb je de mogelijkheid om ook bij de buren te shoppen O-) ! En dat kon wel eens heel goedkoop zijn. Zo heb ik in Duitsland Bridgestone BT-010 setjes gezien (nieuw) voor €250,-....
In Nederland is zo'n setje zomaar €400,-.
Laat de Duitse prijs excl. montage zijn, dan kan er hooguit €40,- bij komen.

Iemand dezelfde ervaring? Zie ik iets over het hoofd :?

www.jossmit.nl -> 270 euro voor een set BT010

Hoe kom jij aan 400 euro ???? :? :?
 
www.jossmit.nl -> 270 euro voor een set BT010

Hoe kom jij aan 400 euro ???? :? :?
Te laat :( .... heb al een setje Diablo's :} :} :}
Euuh, dat moet meer dan 300 zijn :o , incl. montage dan hè!
Dus Jos Smit zit denk ik op hetzelfde prijsniveau als hier in de buurt.

En dan heb ik toch nog snel 50 euro verdiend incl. montage *D ...
 
Te laat :( .... heb al een setje Diablo's :} :} :}
Euuh, dat moet meer dan 300 zijn :o , incl. montage dan hè!
Dus Jos Smit zit denk ik op hetzelfde prijsniveau als hier in de buurt.

En dan heb ik toch nog snel 50 euro verdiend incl. montage *D ...

Ik blijf toch gewoon bij Lucske Willems in Herk De Stad gaan...

Ben je by the way tevreden van de Diablo's ??
 
Tja, als je vlak bij de grens woont dan heb je de mogelijkheid om ook bij de buren te shoppen O-) ! En dat kon wel eens heel goedkoop zijn. Zo heb ik in Duitsland Bridgestone BT-010 setjes gezien (nieuw) voor €250,-....
In Nederland is zo'n setje zomaar €400,-. €300,- incl. montage (edit prijsfoutje) :o .
Laat de Duitse prijs excl. montage zijn, dan kan er hooguit €40,- bij komen.

Iemand dezelfde ervaring? Zie ik iets over het hoofd :?

€250,- + € 40,- = €290,- dan moet je nog naar Duitsland toe rijden....dan moet je dus zeg maar op de grens wonen en dat het helemaal niks met je plaatselijke dealer scheelt! Ik kom zelf altijd bij Motoport Leek en daar krijg je volgens mij 20% korting op banden incl montage en uitbalanceren....lijkt me ook niet geheel verkeerd.
 
€250,- + € 40,- = €290,- dan moet je nog naar Duitsland toe rijden....dan moet je dus zeg maar op de grens wonen en dat het helemaal niks met je plaatselijke dealer scheelt! Ik kom zelf altijd bij Motoport Leek en daar krijg je volgens mij 20% korting op banden incl montage en uitbalanceren....lijkt me ook niet geheel verkeerd.
Dat krijg je bij iedereen, rekenen ze zgn. de BTW niet :Z ....
En, prijs is incl. verzenden, montage is €30,-.
Ik heb voor €255,- een stel nieuwe Diablo's, vraag maar wat het in Leek kost :X :X . Ik denk dat ik ongeveer €50,- goedkoper uit ben O-) ....
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf toch gewoon bij Lucske Willems in Herk De Stad gaan...

Ben je by the way tevreden van de Diablo's ??
Da's een beetje ver weg voor mij :+ .
Ik heb er net een stukje mee gereden en wat mij opvalt is dat ze meer "in de bocht vallen" dan mijn BT-010. Da's ff wennen, verder kan ik er nog niet veel van zeggen (heb er al 10km op gereden :+ )...
 
Heb laatst geinformeerd in Haren (Dld)wat een setje
Michelin PP kost.
Het zijn de maten 120-70 en 190-50.
Dit setje kost zonder montage 312 euro. :)
Inclusief montage komt er nog 18 euro bovenop.
Alleen een achterband kost hier bij de motorzaak al 288 euro?!?! :(
En het prijsverschil tussen voor en achter is ongeveer 50 tot 60 euro.
Reken maar uit wat je dan bespaart.
Dus ik bedoel maar......


Ronnie
 
Terug
Bovenaan Onderaan