Banden monteren omgeving Den haag

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
Hi allen,

Ik ben opzoek naar iemand die me wilt helpen met het monteren van nieuwe banden op mijn velgen.
Ik zorg dat de velgen uiteraard los worden aangeleverd.
Balanceren zal wel nodig zijn en 1 nieuw ventiel.

Hoor graag wie mij in omgeving Den Haag zou kunnen helpen aangezien veel motor zaken dit niet willen doen bij banden die niet bij hen zijn gekocht.

mvg,
Paul
 
Hi allen,

Ik ben opzoek naar iemand die me wilt helpen met het monteren van nieuwe banden op mijn velgen.
Ik zorg dat de velgen uiteraard los worden aangeleverd.
Balanceren zal wel nodig zijn en 1 nieuw ventiel.

Hoor graag wie mij in omgeving Den Haag zou kunnen helpen aangezien veel motor zaken dit niet willen doen bij banden die niet bij hen zijn gekocht.

mvg,
Paul
Ros vehicels in Bergschenhoek zijn niet zo moeilijk

Hebben ook Facebook
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de tip!
Nog particulieren MFers die dit tegen een vergoeding doen wellicht?
 
Heb al contact met ze opgenomen en is zeker niet duur, daar gaat het ook niet perse om.
Ik werk full-time dan is het niet altijd handig om bij een motor zaak je dingen te laten doen en kan een particulier die het buiten kantoor uren doet uitkomst bieden, vandaar.
 
Heb al contact met ze opgenomen en is zeker niet duur, daar gaat het ook niet perse om.
Ik werk full-time dan is het niet altijd handig om bij een motor zaak je dingen te laten doen en kan een particulier die het buiten kantoor uren doet uitkomst bieden, vandaar.
Motorbanden Quickservice in Bleiswijk werkt op afspraak, ook buiten kantooruren.
 
En Bolman is ook niet duur. Althans, vroeger niet....
Vroeger dan in dit geval ;)
Kom graag bij Bolman vanwege hun kennis en koop er ook regelmatig wat om de lokale motorboer te ondersteunen ipv alles van het internet te halen maar (wellicht begrijpelijk) waren ze niet erg happig op het monteren van banden via anderen verkregen en vroegen ze een redelijk belachelijke prijs.
 
Vroeger dan in dit geval ;)
Kom graag bij Bolman vanwege hun kennis en koop er ook regelmatig wat om de lokale motorboer te ondersteunen ipv alles van het internet te halen maar (wellicht begrijpelijk) waren ze niet erg happig op het monteren van banden via anderen verkregen en vroegen ze een redelijk belachelijke prijs.
Ik vind dat een goede manier om dat verschijnsel om te gaan. Ze verkopen geen nee en ze hebben geen last van online kopers.

Voor mezelf vind ik het online kopen van banden en dan in mijn schuurtje de wielen er uithalen, met een geleende auto naar een werkplaats vervoeren, daar de meegenomen banden laten monteren, weer terug rijden met de geleende auto, en dan de wielen weer in mijn schuurtje monteren niet zo handig. Ik ga met de motor naar een bandenverkoper en rijd met nieuwe banden weer weg. Het werk wordt zeer snel en deskundig gedaan.
Als het voor een project is gaat deze redenering natuurlijk niet op.
 
Laatst bewerkt:
Heb voor morgenmiddag een afspraak staan bij Ros vehicles dus is geregeld!
Dank allen voor de input
En nu van het bespaarde geld een wisselsetje aanschaffen. Kan je het de volgende keer zelf. In jouw motorvriendenbereik is er blijkbaar niemand die het heeft. Kunnen je maten het vanaf nu gezellig bij jou doen. :t 🍻

En als je het zelf doet kan je mooi gelijk alles even nalopen, inspecteren en richten (als je spaakwielen hebt)
 
Laatst bewerkt:
En nu van het bespaarde geld een wisselsetje aanschaffen. Kan je het de volgende keer zelf. In jouw motorvriendenbereik is er blijkbaar niemand die het heeft. Kunnen je maten het vanaf nu gezellig bij jou doen. :t 🍻

En als je het zelf doet kan je mooi gelijk alles even nalopen, inspecteren en richten (als je spaakwielen hebt)

Jou schuur is groter dan die van mij hoor ik al :9
 
Vroeger dan in dit geval ;)
Kom graag bij Bolman vanwege hun kennis en koop er ook regelmatig wat om de lokale motorboer te ondersteunen ipv alles van het internet te halen maar (wellicht begrijpelijk) waren ze niet erg happig op het monteren van banden via anderen verkregen en vroegen ze een redelijk belachelijke prijs.

Ach? Wat is een belachelijke prijs? In de tijd dat ze met jouw banden bezig zouden zijn kunnen ze ook werkzaamheden uitvoeren waarbij ze onderdelen vervangen/monteren.
Daar verdienen ze dan meer op...... dus eigenlijk moet je voor het monteren van meegebrachte spullen een behoorlijk hoger uurtarief rekenen dan het normale uurtarief.

Wat ik me altijd afvraag. Nemen de mensen ook hun eigen aardappelen, groente en vlees mee naar een restaurant met de vraag of de kok het wil bereiden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan