banden op internet

speed demon

Die hard MF'er
28 feb 2005
277
0
Winterswijk
hallo allemaal
Ik was net een beetje op het net aan het rondneuzen op zoek naar motorbanden
Ik kwam de site www.motorbanden-online.nl tegen.
en nu wil ik wel weten of er iemand bekend is met banden bestellen op die site


En wat voor banden kan ik het beste nemen
ik heb er het liefst 1 met een harder midden vlak

alvast bedankt allemaal--speed demon--
 
Ik heb er een paar maanden geleden 2 michelin pilot power's besteld.
Heb er een weekje op moeten wachten, wat goed mee valt vind ik.
Ik heb ze betaald bij ontvangst(kost wel iets meer) maar ik wou zeker niet
bedrogen worden natuurlijk.
Met andere woorden, het is een betrouwbare site.


Greetz.
 
Ik heb er een paar maanden geleden 2 michelin pilot power's besteld.
Heb er een weekje op moeten wachten, wat goed mee valt vind ik.
Ik heb ze betaald bij ontvangst(kost wel iets meer) maar ik wou zeker niet
bedrogen worden natuurlijk.
Met andere woorden, het is een betrouwbare site.


Greetz.
Met andere woorden, je hebt er één goeie ervaring gehad, dus het zou een betrouwbare site kunnen zijn...

Eén zwaluw maakt nog geen zomer. ;)
 
ja leuk, een bandentopic www.banden-forum.nl
[irritatiemodus]
PFFFFF, Ja leuk, een moderator wannabe! *O* :W :W :W Jammer altijd dit soort mensen die niet op het topic ingaan en maar snel roepen dat het al een paar keer voorbij is gekomen.
[/irritatiemodus]

Ontopic

Ik weet hier eigenlijk niets over, maar ben wel benieuwd, wil het wel eens gaan proberen om online banden te gaan bestellen..
 
Ik heb vorige week bij www.motorbandenmarkt.nl een nieuwe achterband besteld. (Pirelli Diablo 180/55/17, totaal incl. verzenden voor 143,72 Euri's. *O* ) Dinsdag besteld en donderdag werd de band al afgeleverd. :} (productieweek 19 van 2005.)
 
ik ben gewoon naar hans knoppers gereden en die heeft het gedaan voor me zitten ze er gelijk op ook en gelijk betaald
vind ik veel makkelijker dan dat internet bestellen
 
ik ben gewoon naar hans knoppers gereden en die heeft het gedaan voor me zitten ze er gelijk op ook en gelijk betaald
vind ik veel makkelijker dan dat internet bestellen


Maar de knip is daardoor ook sneller leeg. Voor de inmiddels behaalde besparing van € 50 tot € 75 op een setje pilot powers via reifenversand, wil ik best effe de handjes uit de mouwen steken.

Met dat geld kan toch alweer een kilometer of 750 :]
 
Maar de knip is daardoor ook sneller leeg. Voor de inmiddels behaalde besparing van € 50 tot € 75 op een setje pilot powers via reifenversand, wil ik best effe de handjes uit de mouwen steken.

Met dat geld kan toch alweer een kilometer of 750 :]

Mag ik misschien vragen hoe je dat monteren en balanceren doet ?

heb al wat construscties voorbij zien komen tot mf'ers die 2e hands bandmontage apparaten hadden staan :9 maar dat is me te duur en vraagt teveel ruimte.
Maar alle tips wat jullie gebruiken welkom
 
Heb vorige week zondag via motorbandenmarkt.nl een Continental Road Attack besteld voor € 126,69 inclusief verzendkosten en betaald per automatische incasso.

Pas op het moment dat de band is afgeleverd wordt het bedrag afgeschreven. Kortom, afgelopen dinsdag werd de band afgeleverd en woensdag werd het bedrag afgeschreven. En voor € 15,- om laten leggen bij een lokale motorzaak :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan