banden op je supersport............

welke banden?

  • bridgestone

    Stemmen: 32 37,2%
  • pirelli

    Stemmen: 21 24,4%
  • dunlop

    Stemmen: 6 7,0%
  • Michelin

    Stemmen: 23 26,7%
  • anders namelijk............

    Stemmen: 4 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    86
Ben jij je oude topics even aan het nalopen? :+

Heb inmiddels de proef op de som genomen en spreek uit ervaring als ik zeg dat MICHELIN PILOT POWER een betere band is dan de Daiblo van Pirelli. Qua rijeigenschappen ontlopen ze elkaar niet zo veel maar de Pirelli is achter na 4000 km op en de michelin na 6000 km nog steeds niet(heeft nog 3 mm op de indicator) Zoals gezegd heeft de Michelin uitstekende rijeigenschappen!!!!
Ik zijd op een RSV Mille R van 2003 en links en rechts knietjes netjes aan de grond dus geen randjes of anderszins mietje taferelen.

Onder vergelijkbare omstandigheden? Kan me zo voorstellen dat je in de herfst/winter periode net een tikje rustiger rijdt dan in de zomer en dan ook wat langer met een band doet.
 
ik heb nu toch al een aardig stelletje motoren gehad in verschillende klasse nl een 400cc-500cc-600cc 3x een 1000 v-twin en nu een 1100 boxer en ik ben een redelijk sportieve rijder.ik zweer bij de bridgestone banden.sinds de eerste 010 en nu weer de 014.deze banden zijn echt perfect.of ik nu op de weg rijd of op bv lelystad ik heb altijd veel grip veel vertrouwen en de levensduur is ook goed.
voor mij niets anders meer.
 
kijk maar waar ze t meeste mee op circuit rijden zal toch de pirelli super corsa zijn??n sprinted geen dansschoenne geve??dat gaat niet moeten sport banden op met zacht rubberrrr
 
Ben jij je oude topics even aan het nalopen? :+Onder vergelijkbare omstandigheden? Kan me zo voorstellen dat je in de herfst/winter periode net een tikje rustiger rijdt dan in de zomer en dan ook wat langer met een band doet.

ja :9

he orpheus, check het aankondigen topic eens, aub?
eenmalige naamweiziging zealot_kawaboy ---> Zealot
 
Laatst bewerkt:
MIJN mening:

BT slijt wat raar af, zeker op het einde...
Bridgestone: neem dan wel de RR, gewone versie heeft slechte grip en lange opwarmtijd (rond de 10 graden helemaal geen opwarming en grip, in tegenstelling tot de BT, voldoende grip)

Ik ga nu Pirelli Diablo proberen.

Misschien je setje bestellen via bandenman.nl.... gaat snel en goedkoop!
 
Ik heb op mijn weg 750 BT014's liggen en die presteren onder alle omstandigheden (nat & droog) goed. Voor op het circuit rij ik alleen maar met SC's en heb nu een paar racetec's liggen. Die zou ik iig niet voor woon/werkverkeer gebruiken, maar ze sturen wel veel scherper dan Bridgestones.

O ja, heb nog een paar setjes SC's in de aanbieding ;)
 
Ik ben helemaal wild van de Dunlop D208, warmen goed op ook bij koude omstandigheden en gaan lang mee. Heb met een set 7000 km. gereden sportieve rijstijl en een dikke 1000CC V-Twin. Tevens zijn de D208 vaak goedkoper als de concurrenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan