Banden opruiming

Forza

MF veteraan
29 aug 2007
1.502
0
-Supercorsa 180/55/17+120/70/17: euro 70,- (zeer goede staat)
-Michelin pilot power 120/70/17: euro 30,-


De rest is verkocht :Y
 
Laatst bewerkt:
Diverse banden te koop

-Pirelli Diablo 190+120 euro 50,- (1 circuitdag gebruikt)

-Supercorsa 180+120: euro 70,- (zeer goede staat)

-Michelin pilot power 180+120 z.g.a.n. euro 125,-

-Michelin pilot power 120 euro 50,- (5 rondjes gebruikt)

Ik heb nog een achterbok voor euro 30,-

ik heb wel eens gehoord dat het niet verstandig is om met gebruikte banden te gaan rijden op 't circuit, in hoeverre is dit waar?

ik reed afgelopen jaar op mn straatfiets 2:16 en komend jaar op een Racer dus niet zo hard...
 
ik heb wel eens gehoord dat het niet verstandig is om met gebruikte banden te gaan rijden op 't circuit, in hoeverre is dit waar?

ik reed afgelopen jaar op mn straatfiets 2:16 en komend jaar op een Racer dus niet zo hard...

Er rijden heel veel mensen met gebruikte (circuit) banden.
Met gebruikte straatbanden kun je ook prima op het circuit rijden met deze tijd (tenminste als we het over Assen hebben).
Met Pilot Power's rij ik onder de 2 minuten op Assen.
Zolang ze niet, laten we zeggen, over de helft van de slijtage zijn, is het goed te doen.

Banden slijten op een circuit vele malen harder dan op de openbare weg.
 
ik heb wel eens gehoord dat het niet verstandig is om met gebruikte banden te gaan rijden op 't circuit, in hoeverre is dit waar?

ik reed afgelopen jaar op mn straatfiets 2:16 en komend jaar op een Racer dus niet zo hard...

als er geen vreet sporen op zitten dan is het best te doen. vreet sporen rij je er niet af namelijk, en dan rij je band gewoon nog verder kapot. met 2:16 kan je makkelijk nog met pilot powers rijden. ik heb 2:08 gereden op zandvoort met pilot powers. en pp slijten veel minder hard als bv SC's. alleen als je sneller gaat als 2:08 zou ik wel sc's nemen omdat pilot powers dan wel erg tricky worden :+ .
 
ik heb wel eens gehoord dat het niet verstandig is om met gebruikte banden te gaan rijden op 't circuit, in hoeverre is dit waar?

ik reed afgelopen jaar op mn straatfiets 2:16 en komend jaar op een Racer dus niet zo hard...

Verstandig :? dat ben je pas, als je geen circuit rijdt _O-

Alles wat je wilt geloven is waar :+

Met deze banden kun je zonder problemen, 2 minuten op cpz rijden en 1.56 op assen
Conclusie:
-Je hebt gelijk als harder dan bovengenoemde tijden rijdt
-Het maakt niet uit als je niet de snelste tijden neerzet (behalve voor je bankrekening).
 
Nope, van de grinbak slijten ze gewoon minder hard. :P

Ik heb noppenbanden voor volgende seizoen betseld, kan ik nog harder door de grindbak :+


Boom Boom heeft btw gelijk, dat hok is niet vooruit te branden :9
 
Verstandig :? dat ben je pas, als je geen circuit rijdt _O-

Alles wat je wilt geloven is waar :+

Met deze banden kun je zonder problemen, 2 minuten op cpz rijden en 1.56 op assen
Conclusie:
-Je hebt gelijk als harder dan bovengenoemde tijden rijdt
-Het maakt niet uit als je niet de snelste tijden neerzet (behalve voor je bankrekening).

zo verstandig ben ik gelukkig niet :+

maar vroeg het me gewoon af idd, is toch wel wat goedkoper voor de tussentijd tot ik richting die 2:10 ga dus dan is het wel interessant :Y
 
zo verstandig ben ik gelukkig niet :+

maar vroeg het me gewoon af idd, is toch wel wat goedkoper voor de tussentijd tot ik richting die 2:10 ga dus dan is het wel interessant :Y


Je kan idd beter het geld in een paar extra circuitdagen steken i.p.v. dure banden. Als je tijden naar beneden gaan, dan zul je wel nieuwe banden moeten kopen. Je kan namelijk ook een nieuwe band met de verkeerde bandenspanning of vering afstelling stuk rijden, dan baal je wel dubbel:Y
 
zo verstandig ben ik gelukkig niet :+

maar vroeg het me gewoon af idd, is toch wel wat goedkoper voor de tussentijd tot ik richting die 2:10 ga dus dan is het wel interessant :Y
er rijd er eentje met gebruikte banden 1:51 op Assen, dus je kan nog ff zou ik haast zeggen. Alleen is de vraag tot hoever zijn ze gebruikt als jij ze krijgt. Dat is altijd een beetje gokken omdat je het er niet echt aan af kan zien. :)
Probeer het gewoon even zou ik zeggen.
 
Diverse banden te koop

-Pirelli Diablo 190+120 euro 50,- (1 circuitdag gebruikt)

-Supercorsa 180+120: euro 70,- (zeer goede staat)

-Michelin pilot power 180+120 z.g.a.n. euro 125,-

-Michelin pilot power 120 euro 50,- (5 rondjes gebruikt)

Ik heb nog een achterbok voor euro 30,-


achterbok met vorken of lepels ? (foto)
 
er rijd er eentje met gebruikte banden 1:51 op Assen, dus je kan nog ff zou ik haast zeggen. Alleen is de vraag tot hoever zijn ze gebruikt als jij ze krijgt. Dat is altijd een beetje gokken omdat je het er niet echt aan af kan zien. :)
Probeer het gewoon even zou ik zeggen.

ja en daar ligt de grens nog niet:)

van forza kan je veilig banden kopen,dingen zijn echt als NIEUW
 
Diverse banden te koop

-Pirelli Diablo 190+120 euro 50,- (1 circuitdag gebruikt)

-Supercorsa 180+120: euro 70,- (zeer goede staat)

-Michelin pilot power 180+120 z.g.a.n. euro 125,-

-Michelin pilot power 120 euro 50,- (5 rondjes gebruikt)

Ik heb nog een achterbok voor euro 30,-


Heb je voor mij een foto van deze 2 setjes

Pirelli Diablo 190+120 euro 50,- (1 circuitdag gebruikt)

-Supercorsa 180+120: euro 70,- (zeer goede staat)

bedankt
 
full
 
Banden zijn af te halen in de buurt van Badhovevedorp/Schiphol
 
Terug
Bovenaan Onderaan