Banden spanning CompK Metzeller

MarcelPas

Die hard MF'er
1 sep 2009
296
31
Arnhem
Hallo iedereen,

Ik heb het internet al helemaal afgestruind maar kan nergens een overzicht vinden van de banden spanningen voor Metzeller CompK`s.

Kan 1 van jullie mij hiermee helpen?

Alvast bedankt! :)
 
Kan iemand aangeven of deze banden geschikt zijn voor rondetijden rond de 1.55 op zolder? Ik wil namelijk deze bandjes kopen op GP-reifen.com, vindt de supercorsas nog een overkill voor mijn ronde tijden. Tevens vind ik het prijsverschil nog te groot.

Echter lees ik alleen maar negatieve reacties mbt deze type slicks. Nergens lees ik echter argumenten waarom. wie o wie kan daarin verder helpen.

Alternatief is de volgende combinatie van banden:

- Racetec RR K3 achter
- Racetec RR K2 voor

In afwachting van jullie ongezouten meningen!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de RR gaan alleen dan met K2 achter en een K1 voor. De K3 compound van de RR is bedoeld voor straatgebruik. Ik heb geen ervaring met dat type slicks maar wel met de RR. Heb zelf 1.51 gereden met de RR op Zolder. Volgens mij zat er nog genoeg ruimte in voor die band. De CompK`s zijn meer gericht op Endurance. Als je voor Metzeler slicks gaat neem dan de "normale".

Edit: de RR kan je gebruiken zonder warmers. Heb je ze wel zou ik ze zeker gebruiken. Die slicks wordt hem niet zonder warmers.
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand aangeven of deze banden geschikt zijn voor rondetijden rond de 1.55 op zolder? Ik wil namelijk deze bandjes kopen op GP-reifen.com, vindt de supercorsas nog een overkill voor mijn ronde tijden. Tevens vind ik het prijsverschil nog te groot.

Echter lees ik alleen maar negatieve reacties mbt deze type slicks. Nergens lees ik echter argumenten waarom. wie o wie kan daarin verder helpen.

Alternatief is de volgende combinatie van banden:

- Racetec RR K3 achter
- Racetec RR K2 voor

In afwachting van jullie ongezouten meningen!
Ik heb er mee gereden , op een Ducati 996R . Rij normaal met Pirelli`s sc1 en sc2