Banden uit Duitsland

Hondapon

Die hard MF'er
18 mei 2004
568
1
Apeldoorn
Weet iemand een leuk adresje net over de grens in Duitsland (ter hoogte van Apeldoorn-Arnhem) waar je goedkoper dan in Nederland auto- en motorbanden kunt kopen? (incl. montage en zo)
Ik ben aan het googlen geweest, maar kom er niet uit. Er zullen daar ook vast wel zaken zijn als Kwikfit en Bandenkoning.
Het schijnt dat de banden daar aanmerkelijk goedkoper zijn dan hier, en als zuunige Hollandse lijkt het me wel de moeite waard om dit uit te zoeken!
 
Weet iemand een leuk adresje net over de grens in Duitsland (ter hoogte van Apeldoorn-Arnhem) waar je goedkoper dan in Nederland auto- en motorbanden kunt kopen? (incl. montage en zo)
Ik ben aan het googlen geweest, maar kom er niet uit. Er zullen daar ook vast wel zaken zijn als Kwikfit en Bandenkoning.
Het schijnt dat de banden daar aanmerkelijk goedkoper zijn dan hier, en als zuunige Hollandse lijkt het me wel de moeite waard om dit uit te zoeken!
Je zegt 't zelf al..'t is de moeite waard. :z Suc6! ;)
 
Weet iemand een leuk adresje net over de grens in Duitsland (ter hoogte van Apeldoorn-Arnhem) waar je goedkoper dan in Nederland auto- en motorbanden kunt kopen? (incl. montage en zo)
Ik ben aan het googlen geweest, maar kom er niet uit. Er zullen daar ook vast wel zaken zijn als Kwikfit en Bandenkoning.
Het schijnt dat de banden daar aanmerkelijk goedkoper zijn dan hier, en als zuunige Hollandse lijkt het me wel de moeite waard om dit uit te zoeken!

Tnx, guys.
 
ik heb een adres in frankrijk gevonden waar mpp de deur uitgaan voor 236€ (per set ja) 106€ voor de voorband en 130 voor de achterband
wel in de maat
120/70
160/60

voor een 180 of 190 komt er iets van 15-20€ bij
 
De bandenboer hier om de hoek (ook Duitsland) is wel goedkoper dan Nederland, maar hoever moet je ervoor rijden eer je in Dld zit? Want met huidige benzine prijzen is het gunstige er snel af.
 
Wij bestellen onze banden altijd via internet uit Duitsland: http://www.reifenversand.com/ Stukken goedkoper dan in Nederland. Maar ja, dan moet je nog wel bij een dealer langs om ze erop te zetten. En dat wil nog wel eens verschillen per dealer.

Met reifenversand hebben we alleen nog maar goede ervaringen gehad. Levering binnen 2 of 3 dagen. Banden zijn allemaal nieuw (ik bedoel: geen uitgedroogde oude bandenmeuk).

Misschien is het wat voor je, i.i.g. succes.


CAT
 
ik kan ze ook voor jouw regelen..mail maar wat je noodig hebt aan Banden . kunt ze dan in de buurt van Nijmegen ( netover de grens) ophaalen .of ik versend ze binnen NL
 
Laatst bewerkt:
setjes pirelli diablo in de aanbieding

bij HN motoren in assendelft,

een setje 120 plus 180 of 190achter kost 210,-euries....
( excl. omleggen)

goedkoper kan volgens mij niet...? :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan