Banden vervoeren op motor

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Dit wou ik jullie niet onthouden

Je hebt net een andere fiets en bent dolblij.
Alleen de banden zijn niet al te best meer

Ook geen probleem, via MF een goedkoop setje BT020's geregeld :} 8-)
En ze hebben bij motoport zelfs tijd om ze er ff om te leggen. :P .

Sommige dagen zit alles gewoon mee *D

Maar nu, hoe krijg je én je fiets én de banden naar motoport :?


Nou.....zo :+







banden1.jpg

banden2.jpg

banden3.jpg
 
|( |(

Het is de bedoeling dat de bandenstapels op plekken legt waar je ergens tegen aan kan vliegen en niet dat je zelf een bandenstapel wordt. Dadelijk krijgen we ook nog piccies van mensen die een strobaal op hun rug binden als backprotector B|


:P
 
Het was niet zo ver. Hemelsbreed nog geen 500 meter, maar met de blikken die ik onderweg kreeg kwam ik even in de verleiding om een stukkie om te rijden :P
 
|( |(

Het is de bedoeling dat de bandenstapels op plekken legt waar je ergens tegen aan kan vliegen en niet dat je zelf een bandenstapel wordt. Dadelijk krijgen we ook nog piccies van mensen die een strobaal op hun rug binden als backprotector B|


:P

Wacht maar af tot je de eerste ziet met een grindbak op zijn rug :o

Haha way to go Sjoske !!! *D

;)

Je hebt vier banden, dus dit bericht hoort op www.auto-forum.nl







:+ ;)

:o Je hebt gelijk, ga er meteen voor zorgen :P

:}
Goeie rugprotector :+

Zal vanavond ff piccie posten van mijn manier :9

Ben benieuwd

Nice :}

Je had natuurlijk ook ff kunnen lopen :P ;)

Lopen :? is dat die actie waarbij je het ene been voor het andere zet waarna je het andere weer voor het ene zet enz....

Heb ik geprobeert maar is me slecht bevallen :+

[me]Sjoske is lui geboren en is nooit beter geworden[/me]
 
idd, je gympen had je al aan....

Volgens mij ben je langer bezig geweest met eropbinden...

Is je vrouw nu in 'pasniemeerachterstuurbuik'status, dat ze niet even die banden langs wilde brengen voor je... Of is het in oost-Nederland zo dat als je zelf met het koek-blik die banden langs brengt bij de dealert, ze 5 minuten later, terwijl jij je motor gaat halen, al zijn gestolen?

Ik denk zelf nl. dat je vrouw gewoon achter je aan reed om je op te halen voor de terugweg, en dat je banden niet in de auto mogen van haar... :+
 
idd, je gympen had je al aan....

Volgens mij ben je langer bezig geweest met eropbinden...

Is je vrouw nu in 'pasniemeerachterstuurbuik'status, dat ze niet even die banden langs wilde brengen voor je... Of is het in oost-Nederland zo dat als je zelf met het koek-blik die banden langs brengt bij de dealert, ze 5 minuten later, terwijl jij je motor gaat halen, al zijn gestolen?

Ik denk zelf nl. dat je vrouw gewoon achter je aan reed om je op te halen voor de terugweg, en dat je banden niet in de auto mogen van haar... :+

Nope, ik heb een hele ruime auto, deze had ik echter 's morgens weggebracht voor een apk-keuring. De auto op de foto is de "loaner".

Ik kon trouwens bij motoport wachten dus ben met de motor weer naar huis gereden :P

Mijn vrouw had 's middags al een afspraak en deze moest doorgaan omdat ik anders een week moest wachten. Tja, dan wordt je wel creatief

Wat betreft de gympen, het zijn Nikes met dubbel gestikte naden, niet kapot te krijgen O-)
 
mja, ik heb ooit een middelgrote kerstboom op de motor naar huis gereden, dus dan zullen banden vast geen probleem zijn :]
 
He redline, jij zou die band nog wel om je middel krijgen....ik niet eens om mijn dijbeen :X jajajaja, kommmmmmaaaaaar Sjoske, neem maar wraak!
 
Terug
Bovenaan Onderaan