jootman
Die hard MF'er
komt daar speciaal gereedschap bij kijken of kan dat met brommerbanden lichters?
en hoe krijg je de nieuwe band weer erop?
en hoe krijg je de nieuwe band weer erop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
misschien bij de motordealerkomt daar speciaal gereedschap bij kijken of kan dat met brommerbanden lichters?
en hoe krijg je de nieuwe band weer erop?
komt daar speciaal gereedschap bij kijken of kan dat met brommerbanden lichters?
en hoe krijg je de nieuwe band weer erop?
en ik vind de manier met deledoeki een beetje lomp en ongeconroleerd. Ik heb namelijk geen voeten nodig om de band te verwisselen. ik leg het wiel gewoon op de werkbank en gebruik behalve mijn handen driebanden lepels en een 13mm sleutel voor de rimlock
je hoeft er echt geen zwarchenegger voor te zijn hoor,
je moet er wel voor zorgen dat je de binnenringen van de band in het midden van je velgt duwt zodat je aan de kant van je bandenlepels meer ruimte krijgt om ze over de velgrand te wippen.
je moet wel flinke kracht zetten, maar doe dit wel gecontroleerd, en ga niet als een dolle aan die lepels zitten hengsten
en deledoeki is een kerel die hier op het forum een howto heeft geschreven
over wat voor een motor spreken we dan
ik doe het bij mijn ktm die heeft een 18 inch achterwiel, ik vind het rueze meevallen als je eenmaal de swoeng te pakken hebt, en wat beschadigingen betreft dat valt reuze mee, als je goed oplet wat je doet en niet als een dolle aan de lepels zit te hengsten zal je echt nauwelijks tot niets beschadigen.
En ik heb de motor gekocht om zelf aan te sleutelen, dus dan doe ik ook alles zelf. Het gaat mij ook niet om dat tientje. Alhoewel in een kwartier heb ik een band verwisseld. Het gaat mij meer om het principe dat ik zoveel mogelijk aan de motor zelf kan repareren
over wat voor een motor spreken we dan
ik doe het bij mijn ktm die heeft een 18 inch achterwiel, ik vind het rueze meevallen als je eenmaal de swoeng te pakken hebt, en wat beschadigingen betreft dat valt reuze mee, als je goed oplet wat je doet en niet als een dolle aan de lepels zit te hengsten zal je echt nauwelijks tot niets beschadigen.
over wat voor een motor spreken we dan
ik doe het bij mijn ktm die heeft een 18 inch achterwiel, ik vind het rueze meevallen als je eenmaal de swoeng te pakken hebt, en wat beschadigingen betreft dat valt reuze mee, als je goed oplet wat je doet en niet als een dolle aan de lepels zit te hengsten zal je echt nauwelijks tot niets beschadigen.
En ik heb de motor gekocht om zelf aan te sleutelen, dus dan doe ik ook alles zelf. Het gaat mij ook niet om dat tientje. Alhoewel in een kwartier heb ik een band verwisseld. Het gaat mij meer om het principe dat ik zoveel mogelijk aan de motor zelf kan repareren
Sommige mensen poesten wél graag