banden voor bandit 1200s '02

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
binnenkort ben ik aan nieuwe banden toe,ik zit twijfelenm aan de macadam 90 of bridgestone bt020.

ik gebruik de motor voornamelijk voor woon-werk verkeer en wat sportief toeren ;-)
 
geen macadam, voor de rest doe je wat je wilt maar de 020 is waarschijnlijk een goede keus toch veel beter dan de macadam, tenzij je doodswensen hebt natuurlijk
 
gebruik nu ook macadam, bevallen me op zich prima, enigste nadeel is dat je ze wel warm moet rijden.

ik heb wel een bt54 op mijn div900 gehad. die hadden wel prima grip !
 
geen ervaring met macadam,s.
hoor er geen positieve verhalen over...

k,heb zelf een 010 voor en een 020 achter
qua grip heb je met een 020 niet te klagen
ook met nat weer kun je nog redelijk plat...

ik zou voor de bt020 gaan.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen heeft het hier maar over Bridgestone banden, ze lijken wel heilig, tegenwoordig heeft Michelin ook nieuwe banden i.p.v. de Macadam, die dezelfde grip en levensduur als BT020 beloven, verder vindt ik Dunlop D205(voor Tour)/D207(sportief) ook perfecte banden.
 
Iedereen heeft het hier maar over Bridgestone banden, ze lijken wel heilig, tegenwoordig heeft Michelin ook nieuwe banden i.p.v. de Macadam, die dezelfde grip en levensduur als BT020 beloven, verder vindt ik Dunlop D205(voor Tour)/D207(sportief) ook perfecte banden.

Ze lijken niet heilig, ze zijn heilig! :} :} :} :} :}

Heb zelf BT010's onder mijn SV, mijn broer op zijn VFR750 BT020's en het rijdt allemaal super. En dan tegenwoordig nog die BT012's waar iedereen zo over te spreken is.....trek je conclusies ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan