Banden voor Cagiva Gran Canyon

CGC033

Rookie
12 jul 2007
1
0
Amersfoort
Ben met mijn Cagiva Gran Canyon zo'n beetje aan nieuwe banden toe en hoor verschillende geluiden, dus ben ik benieuwd welke banden echt goed voldoen.
Vast houden aan gematigde noppies: welke band geeft de beste performance.
Of overstappen op een andere soort.

Ben benieuwd.
 
Hoi, van harte met je GC. Heb er zelf ook eentje sinds een maand, ben er zeer wijs mee. Er zijn diverse topics over de bandenkeuzes op de GC en andere allroads, gebruik de zoekfunctie. Op de mijne zitten Metzler Tourance exemplaren, prima noppenband, de vorige eigenaar (een Duitser - ik heb de GC ingevoerd uit D) was er zeer over te spreken. Deze band is vrij hard, je moet hem alleen net als de GC zelf goed op temperatuur laten komen. Door de hardheid gaat hij ook 2x zo lang mee als de andere merken. De band staat erg mooi op de GC. Maar vanuit praktisch oogpunt kun je misschien beter voor een asfalt-band kiezen als je nooit het terrein opzoekt.
 
Hoi,
ik zie nu bij Metzler dat ze ook een Metzler Tourance EXP hebben, deze ziet er meer asfalt uit dan de standaard tourance, iemand al ervaring mee ?

Ik vind de Tourance er beter uit zien op een GC dan mijn band : Bridgestone Battlax BT45R.
Over de BT heb ik geen klachten tot nu toe.
 
Is nogal een oud topic, maar nieuwe vraag:

Hey allemaal! Maat van me heeft ook een Gran Canyon en wil andere banden erop. Nu wil hij over op meer weggericht banden (heeft nu gematigde noppen) welke is voor hem aan te raden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan