Banden voor de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Who010

Rookie
16 jan 2022
7
2
waar kan ik het meest betrouwbaar banden kopen? Onlangs heb ik bij Bandenleader.nl banden gekocht. per abuis één band verkeerd besteld en van Bandenleader een retour adres gekregen. Ben nu al een hele tijd bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet of sturen standaard niets zeggende mailtjes. Het is waarschijnlijk een louge bedrijf of gewoon oplichters. Wie weet een betrouwbaar adres?
 
waar kan ik het meest betrouwbaar banden kopen? Onlangs heb ik bij Bandenleader.nl banden gekocht. per abuis één band verkeerd besteld en van Bandenleader een retour adres gekregen. Ben nu al een hele tijd bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet of sturen standaard niets zeggende mailtjes. Het is waarschijnlijk een louge bedrijf of gewoon oplichters. Wie weet een betrouwbaar adres?
Bij elke motorzaak. Ik zie geen probleem.
 

Mooi om even het bandentopic te lezen :Y
 
waar kan ik het meest betrouwbaar banden kopen? Onlangs heb ik bij Bandenleader.nl banden gekocht. per abuis één band verkeerd besteld en van Bandenleader een retour adres gekregen. Ben nu al een hele tijd bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet of sturen standaard niets zeggende mailtjes. Het is waarschijnlijk een louge bedrijf of gewoon oplichters. Wie weet een betrouwbaar adres?
3 keer daar besteld 3 keer prima., ook DOT codes.
De reguliere bandenleveranciers zijn dikwijls 50% duurder, over oplichters gesproken
 
waar kan ik het meest betrouwbaar banden kopen? Onlangs heb ik bij Bandenleader.nl banden gekocht. per abuis één band verkeerd besteld en van Bandenleader een retour adres gekregen. Ben nu al een hele tijd bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze reageren niet of sturen standaard niets zeggende mailtjes. Het is waarschijnlijk een louge bedrijf of gewoon oplichters. Wie weet een betrouwbaar adres?
1 keer besteld bij banden leader, NOOIT meer.
Oponeo.nl en GP503.de zijn 2 betrouwbare, bestel ik normaal al mijn banden.
 
Ik heb al meerdere keren bij bandenleader besteld,nog nooit enig probleem mee gehad.
Bij GP503 wel eens gehad dat ze een band die ik besteld en betaald had,niet in voorraad hadden,toen moest ik een andere nemen of annuleren.
Maar verder heb ik er ook nog geen probleem mee gehad,en ook al meerdere keren besteld.
Met terug sturen heb ik geen ervaring,ik bestel altijd de juiste banden.;)
 
Ik heb mijn michelin road 6 ook daar besteld ook geen problemen en dot code 2822 goed en niets ondervonden. Maak altijd je keuze juist bij bandenleader retouren accepteren ze niet in de meeste gevallen.
 

Mooi om even het bandentopic te lezen :Y
Dit topic gaat op slot, zet de vragen in bovenstaand topic voort aub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan